Kram.Allt är FUBAR hos mig. Två steg från att jag böjar må seriöst dåligt. Klarar inget motstånd eller motgångar. Så jag förbereder mig för att träna ett tag.
Bra att du kan träna i alla fall. Det stärker motståndskraften.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kram.Allt är FUBAR hos mig. Två steg från att jag böjar må seriöst dåligt. Klarar inget motstånd eller motgångar. Så jag förbereder mig för att träna ett tag.
Vi vet inte! Men det lutar mest åt en natt borta och bra frukostbuffé och spa ligger högst upp på prioriteringslistan. Lalandia känns lite långt bort och lite för mycket lek och stoj, men vi har pratat lite om The Reef och då kombinera det med ett besök hos syrran. Men det lutar åt att bli i höst istället när de förhoppningsvis har fått nummer två.Jag kom på det sen
Hur långt bort och hur länge vill ni vara borta? Lalandia kanske kan vara nåt?
Vaknade med en gräslig huvudvärk så nu har jag bäddat ner mig i soffan.
Vi vet inte! Men det lutar mest åt en natt borta och bra frukostbuffé och spa ligger högst upp på prioriteringslistan. Lalandia känns lite långt bort och lite för mycket lek och stoj, men vi har pratat lite om The Reef och då kombinera det med ett besök hos syrran. Men det lutar åt att bli i höst istället när de förhoppningsvis har fått nummer två.
Får du besked idag?!
Meeeeeeeeen, de får väl ringa dig och berätta?!Jag är ledig idag och imorgon så jag får nog vackert vänta tills på måndag
Sov först och ät sen?Jag har klarat av att jobba förmiddagens 2 timmar. Nu är det tänkt att jag ska gå en promenad, ta en dusch efteråt och sedan äta, men det enda jag tänker på är att få sova. Och så har jag 2 timmar kvar att jobba i eftermiddag.
Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.
Tackheart
Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.