Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag kom på det sen :D

Hur långt bort och hur länge vill ni vara borta? Lalandia kanske kan vara nåt?
:D Vi vet inte! :D Men det lutar mest åt en natt borta och bra frukostbuffé och spa ligger högst upp på prioriteringslistan. Lalandia känns lite långt bort och lite för mycket lek och stoj, men vi har pratat lite om The Reef och då kombinera det med ett besök hos syrran. Men det lutar åt att bli i höst istället när de förhoppningsvis har fått nummer två. :D

@Snurrfian då är mitt tips en skidweekend! Det tar t ex bara två timmar att köra från Västerås till Romme Alpin i Borlänge. Åk efter jobbet på fredagen och kör hem söndag eftermiddag.

:D Vi vet inte! :D Men det lutar mest åt en natt borta och bra frukostbuffé och spa ligger högst upp på prioriteringslistan. Lalandia känns lite långt bort och lite för mycket lek och stoj, men vi har pratat lite om The Reef och då kombinera det med ett besök hos syrran. Men det lutar åt att bli i höst istället när de förhoppningsvis har fått nummer två. :D

Ja, The Reef hade varit mitt tips annars. Men det blir säkert fint att spara, det är ju härligt om det kanske är lite varmare så att ni även kan njuta av utomhuspoolen och området däromkring! (Det är ju skillnad på höst och höst, förstås, men... :))

Jag har klarat av att jobba förmiddagens 2 timmar. Nu är det tänkt att jag ska gå en promenad, ta en dusch efteråt och sedan äta, men det enda jag tänker på är att få sova. Och så har jag 2 timmar kvar att jobba i eftermiddag.

Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.

:heart:heart:heart

Trött, kall och hungrig. Inte de bästa förutsättningarna för att få mycket gjort på jobbet. Hade varit skönt att typ sjukanmäla mig och åka hem, men jag har visst någon sorts arbetsmoral :meh:

Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.
:heart

Har varit på stan och gjort HLR utbildning :up:. Svinhungrig men beslöt mig för att inte äta på stan utan åka och handla nyttig mat. Handlande nyttig mat och föll för frestelsen och har lyckats trycka i mig två (!) vaniljsemlor :o:banghead:
Lyckat EmmaW ! Lyckat! :banghead::meh:

Jag har varit och gjort 60 minuter cardio. Och fy fan vad jobbig de första 5 min var, ville ge upp efter det var det 5 minuter av rent helvete, ville ge upp, de följande 10 minuter var en ren plåga och min höft sa ge upp! Sedan var det 20 minuter då min rygg sa sluta nu! Resterade 20 minuter så försökte hela kroppen säga nu måste du sluta! Konstigt att man mår bättre efter?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar