Kollat kylskåpet?Jag blir så trött på mig själv,i 25min har jag letat efter skruvdragaren och den är puts väck eller ligger på ett väldigt "bra" ställe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kollat kylskåpet?Jag blir så trött på mig själv,i 25min har jag letat efter skruvdragaren och den är puts väck eller ligger på ett väldigt "bra" ställe.
Redan gjort,hade den sist i hundhuset tror jag men där är den inte,så den kan ligga under någon dm snö på taket,men jag brukar vara noga med att ta in sakerna,dock ska jag kolla där.Kollat kylskåpet?
Nja ingen av oss är några skidfantaster, mer längdåkning om vi nu absolut måste åka skidor. Så det tror jag inte att det blir!@Snurrfian då är mitt tips en skidweekend! Det tar t ex bara två timmar att köra från Västerås till Romme Alpin i Borlänge. Åk efter jobbet på fredagen och kör hem söndag eftermiddag.
Arrrg så irriterande!Jag blir så trött på mig själv,i 25min har jag letat efter skruvdragaren och den är puts väck eller ligger på ett väldigt "bra" ställe.
Meeeeeeeeen, de får väl ringa dig och berätta?!
Samma här och + grader.Jag sitter i väntrummet hos tandläkaren. Strålande sol ute vilket jag hoppas hinna njuta lite av i eftermiddag
Kan jag bara rekommendera lurar med noice canseling!Klar hos tandläkaren. Fina tänder och bara pyttelite tandsten vid min metalltråd på insidan av underkäken
Nu ska jag köpa nya hörlurar och sen hämta dottern
Jag gick en promenad. Om jag inte hade gjort det så hade det aldrig blivit av idag. Jag har som målsättning att röra på mig varje dag. Det är nog inte bra att bara sitta.Sov först och ät sen?
Kan jag bara rekommendera lurar med noice canseling!
Använder bara over ear inte in ear.Jag har ett enda krav och det är att de passar mina pytteöron. Det är svårt nog.