Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Snurrfian då är mitt tips en skidweekend! Det tar t ex bara två timmar att köra från Västerås till Romme Alpin i Borlänge. Åk efter jobbet på fredagen och kör hem söndag eftermiddag.
Nja ingen av oss är några skidfantaster, mer längdåkning om vi nu absolut måste åka skidor. ;) Så det tror jag inte att det blir! :D

Sjukt nöjd med skrivbordet kollegan också. Satans vad mycket lättare det är att nå överallt.

Sjukt irriterad på Kommunen. Fick ett brev adresserat till företagets adress med privatnamn på. från Barn och Ungdom.
Efter mycket kollande så finns ingen på denna gata som jobbar på de närliggande med den adressen. Letar på hitta men får inte fram någon adress.

Ringer tillkommunen och ber att få bli kopplad till någon inom barn och ungdomsnämnden redan där blir det problem. Vem vill jag prata med av alla 5 som sitter där. Förklarar att det kvittar och ger en snabb förklaring av ärendet. Men vi är ju flera som jobbar här och det kan vara någon som tagit fel kuvert. Suck. Blev i alla fall kopplad efter ett tag till någon ny som inte hade en aning. Bad mig posta om brevet. Men hallå? Posta om? Då kommer det ju hit igen.

Ska åka in med det personligen tror jag. Suck

Eller så "råkar" jag öppna det och kan ta kontakt direkt med handläggaren

Det är lurigt att vara hemma och sjukskriven. Sitter bara och kollar booztlet bl.a. råkade beställa detta när rean var så bra :o:angel:

Bifogade filer

• 2814FB2D-730E-49DA-91F9-2748E0918D3B.webp
    2814FB2D-730E-49DA-91F9-2748E0918D3B.webp
    35,8 KB · Visningar: 32
Jag försöker tvinga mig själv att komma igång med hemläxan men är jätteslö eftersom jag somnade om och sov hela förmiddagen :meh: Jag vill ut och njuta av det soliga vädret men är ändå -11 så går inte direkt att sitta ute och jobba...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar