Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma från jobbet med en välkomponerad palett av förkylningssymptom, för matt för Netflix ens.
Och underbart ridväder ute hela dagen. Såklart. :banghead:
Ska försöka smiska igång mig och köra o köpa hämt-thai så småningom.

Migrän på g. Börjar flimra framför ögonen och svårt att fokusera.. Tagit en tablett och hoppas den hjälper. Buhu, stackars mig! :cry:

Västmanland :D

Lite för nära, ungarna går i skolan i skuggan av kokpunkten. :D

Högbo bruk såg helt klart intressant ut! Skidor lockar inte så jättemycket men det fanns mycket annat också! Det ska jag lägga fram till familjen, sen gäller det bara att hitta en ledig helg också, ont om dem just nu.

Jag skulle ta en stockholmshelg. Finns så många fina mysiga hotell med bad, och mycket att göra .

Lite irriterad, kom hem från läkaren igår och hittade en elektriker som klivit in i min lägenhet och lånat min stege och stod och pulade med säkringarna och propparna. Suck, såg inte så kul ut hemma, usch. Hade av någon anledning en kasse med matvaror i hallen. Dessutom var dörren öppen så katten sprang glatt omkring i trapphuset. :meh: Jaja, elen var iallafall ok.

Marinerade köttet och nu måste jag laga grytan fast jag har noll lust eller aptit. Tänker att jag kan göra den ikväll och sedan äta den imorgon? Borde vara godare då. Istället så är jag nu sjukt galet sugen på plommonspäckad fläskkarré. Ärligt ibland blir jag trött på mig själv. :arghh:

Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.

Hoppas det gar bra for er. :heart

Vilken skitdag! Skruvdragaren är ff borta med vinden,skrivarbläcket är slut och en 5 mils ToR resa till skithålan gav 0 resultat på den fronten,slöseri med tid bara och när jag är 100m hemifrån så börjar tanklampan på bilen låta/lysa så där fick jag för att jag var lat o sket i att tanka bilen när jag passerade macken............2ggr :o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar