Var den något för er?
Den är absolut något att fundera ordentligt på
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var den något för er?
Men säg det inte till henne då.
Får hon veta efteråt så blir det ännu värre. Bästa är om hon planerar att åka bort så kan man åka till Stockholm då.Men måste hon veta att ni är i Sthlm då?
Strosade runt på systemet och hittade en riktig skatt:
Visa bifogad fil 11064
Sällskapets kommentar: "det där får du dricka själv."
Jackpot
Jag är ärligt talat lite rädd för Ernst sällskapets reaktion och citatet var det som avgjorde köpet
Jag har full förståelse för ditt sällskap...
I golf ?Firat mitt godkända grönt kort-prov med en semla.
Ngn som vet vart man kan köpa schampo i sån där engångsförpackning i typ papper? Ungefär i formatet som brukar finnas i hårfärger men som efterbehandling då?
Jag har nog aldrig sett att det går att köpa. Däremot har jag, som den hoarder jag är, samlat ihop ett litet lager. Antar att jag fått med prover när jag köpt schampo.
Fan det borde jag också ha gjort! Lätt att vara efterklok
Men ska kolla med frissan på onsdag!
Du har tänkt ha det till någon resa eller? Har du ingen jaktlycka hos frisören kan jag posta dig några!
Krya!Migrän på g. Börjar flimra framför ögonen och svårt att fokusera.. Tagit en tablett och hoppas den hjälper. Buhu, stackars mig!
Alltså det här är ju inte riktigt okej....
Jag gick rakt fram på plant underlag och det blev en senruptur - pang sa det . När jag satt i väntrummet på akuten ringde mamma och berättade att hon precis fått diagnosen lungcancer. Själv utreds jag själv sen början av januari för magcancer i någon form och åker skåne runt på undersökningar, provtagningar och gud vet allt. Det går bra nu.
En MR ska göras av mitt ben (både ben och fot är såklart iblandade ) och sen får vi avgöra om det blir operation eller inte. Men som ortopeden sa, vi är inte superlyckliga över att operera om man har så mycket psoriasis på fötter och ben... Har jag tur slipper jag, han sa att ibland tar resten av senorna och musklerna över jobbet - dock kommer jag bli plattfotad. Men va fan...det kan jag väl överleva känner jag.
Strax innan jag gick sa han; har inte vi träffats förr, jag känner igen dig? Jorå, du gipsade min arm i somras! Och tömde fotleden på bakterier i våras....
Jag har inte tid med sånt här skit!
Jag provade att cykla...det var inte lätt .
(hoppas bilden funkar)