Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter på jobbet och har tråkigt. Det händer precis ingenting. Rena döden. Inte för att jag önskar att det blev stökigt, men ändå....dilemma.

Tyst jag fryser redan :nailbiting: och här är det +1° ungefär. :o

Du får ursäkta mig så mycket men jag failar stort att tycka synd om dig... :cautious:

En stackars kollega hade råkat ut för strömavbrott, jag vill inte veta hur kallt hans hus är! :crazy: Helt ärligt, Boverket kan dra åt helvete med att strama åt gällande vedspisar. I Finland uppmuntras man att sätta in sådana i nybyggen, just med tanke på diverse kriser.

Du får ursäkta mig så mycket men jag failar stort att tycka synd om dig... :cautious:

En stackars kollega hade råkat ut för strömavbrott, jag vill inte veta hur kallt hans hus är! :crazy: Helt ärligt, Boverket kan dra åt helvete med att strama åt gällande vedspisar. I Finland uppmuntras man att sätta in sådana i nybyggen, just med tanke på diverse kriser.
Dom ska inte strama åt på dom som redan har,bara på nyinstallation om jag förstod rätt.
Skulle aldrig köpa ett hus som inte har någon form av vedeldning.
Dobbis som frös i Gudrun men inte i lille Per stormen.

Dom ska inte strama åt på dom som redan har,bara på nyinstallation om jag förstod rätt.
Skulle aldrig köpa ett hus som inte har någon form av vedeldning.
Dobbis som frös i Gudrun men inte i lille Per stormen.

Jag har PMS och är tjurig, hela förslaget är ren j-la idioti. Det byggs faktiskt nya hus på landet och tom i Norrland oavsett vad de i Sthlm tror... :grin:

@athena_arabians nu är du lite taskig tycker jag :p men du kan ju tycka lite synd om mig som fortfarande är förkyld även om näsan lugnat sig så hostar jag galet mycket och har grymt ont i halsen, i morse hade jag knappt någon röst så har försökt vara tyst hela dagen.

Sömnlöst och känns som hela halsen kloggar igen av slem :wtf:. Är inte förkyld så vet inte vad det är.
Typ 17 timmar så är sambon hemma för lov :love:.

@Trott ,hur går Det med din vän??
Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar