-33 här... *skjut mig*
Tyst jag fryser redan och här är det +1° ungefär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
-33 här... *skjut mig*
Jag är avundsjuk och jag är så förbenat avundsjuk så jag har inte ens vett att skämmas över det.+25 här!
Den här resan har varit helt fantastisk på alla sätt och vis!Jag är avundsjuk och jag är så förbenat avundsjuk så jag har inte ens vett att skämmas över det.
Njut!!
Tyst jag fryser redan och här är det +1° ungefär.
Strax efter 23 hade vi -11, nu är det -4.2,det går verkligen upp o ner,för vid 18 tiden hade vi -3.8 sa min bil.-33 här... *skjut mig*
Strax efter 23 hade vi -11, nu är det -4.2,det går verkligen upp o ner,för vid 18 tiden hade vi -3.8 sa min bil.
Dom ska inte strama åt på dom som redan har,bara på nyinstallation om jag förstod rätt.Du får ursäkta mig så mycket men jag failar stort att tycka synd om dig...
En stackars kollega hade råkat ut för strömavbrott, jag vill inte veta hur kallt hans hus är! Helt ärligt, Boverket kan dra åt helvete med att strama åt gällande vedspisar. I Finland uppmuntras man att sätta in sådana i nybyggen, just med tanke på diverse kriser.
Nu ska du inte vara sån.....Jag tycker inte synd om dig heller
Dom ska inte strama åt på dom som redan har,bara på nyinstallation om jag förstod rätt.
Skulle aldrig köpa ett hus som inte har någon form av vedeldning.
Dobbis som frös i Gudrun men inte i lille Per stormen.
Nu ska du inte vara sån.....
@athena_arabians nu är du lite taskig tycker jag men du kan ju tycka lite synd om mig som fortfarande är förkyld även om näsan lugnat sig så hostar jag galet mycket och har grymt ont i halsen, i morse hade jag knappt någon röst så har försökt vara tyst hela dagen.
Sur kärringJo
Edit: Jag tror f-n att det droppade lite till just... -35
Vidrigt kalltJo
Edit: Jag tror f-n att det droppade lite till just... -35
Sur kärring
Vidrigt kallt
Jadu. Det är jobbigt, sista dagen lagligt i sverige är idag, men handläggaren ska försöka boka biljetten tillbaka om 2 3 veckor så vi förhoppningsvis hinner göra klart allt. Men det är fortfarande väldigt osäkert. Det är jävligt jobbigt, därför jag inte orkar skriva här i tråden just nu.@Trott ,hur går Det med din vän??