Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har ar det nu stralande sol, 24*C och en lagom sval bris. :D Nu ska hundarna och jag ga ut och "leka" en stund.:)
FB_IMG_1518034117802.webp

Ska som bäst gå och lägga mig. Blev glad över fikat med min bekanta, förutom jordgubbsbakelse och en chai latte så blev det trevligt umgänge och hon hade sytt ett par bebisgrejer till mig. Jättegulligt! Och för mig en stor gest som överlevde skolans syslöjd med knapp marginal. :D

Jag höll på att somna. Det är dags att gå och lägga sig så jag inte gör om samma sak som igår då jag somnade på fel ställe.

Packat igen kontoret för idag.
Tror jag måste till optiker och se om jag behöver brillor.

Hunnit träna pålle, fixa lite hushållssysslor och vara i stan och handla med. Har köpt present till alla hjärtans dag. Och hittade en ny underbar temugg i en serie jag tydligen börjat samla. ;)

Så jävla tröttsamt rent ut sagt. Man är ju fortfarande samma person som innan man fick barn, är ju inte direkt så man byter identitet bara för att man blir förälder.
Vilken (ursäkta) idioti!
Till människans försvar, jag tycker väldigt bra om henne ändå ;) så finns det ganska starka kulturella skillnader som nog till stor del ligger som grund.
Men det var ändå lite skumt att höra.

Känner mig slut som artist, höfterna värker, snön öser ner. Kan jag och mina leder få lite värme och vår snarast tack.

Insåg just att jag borde se till att bli bannad från Buke lite oftare,normalt jobbar jag väldigt lite eller inte alls mellan 1 dec-1 mars,jan jobbad jag häcken av mig för att jag inte hade något bättre att göra och kunde belöna mig själv med en lön på knappt 30.000 efter skatt :banana::banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar