Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Så, skickat en remiss till gynmottagningen via 1177 så slapp ringa :up:
Hoppas nu dom inte avfärdar mig.Var ju givetvis tvungen att skriva med om jag har någon sjukdom, vem behandlande läkare är och vilka mediciner jag tar. Hatar det!
Fattar att dom måste veta medicinerna men avfärdas jag igen pga min bipolära sjukdom så vet jag inte vad jag gör. Som att den sitter i underlivet :meh:

Annars har jag fixat pizzabullar och pannbiffar, till 2 olika tillfällen :p
Sonen har studiedag imorgon så han åkte till farmor för övernattning för en stund sedan och nu behöver mini gå och lägga sig hör jag så tillbaka till arbetet :p

Äntligen hemma (via stallet och sedan middag hos mamma). Nu måste jag sätta mig och plugga lite. Skriver prov för grönt kort imorgon och har inte ens öppnat boken än. :o:laugh:

Håller som bäst på att föra över bilder från telefonen till datorn, så ni ska få se ett av dagens projekt.

Lintott fick några begagnade täcken av en tjej för flera månader sedan, men dom har hittills bara legat i sina påsar eftersom dom inte behövts tidigare (fleecetäcken och ett tjockt vintertäcke). Idag testade jag att trycka vinyl på det ena av dom. Lite läskigt att sätta strykjärnet på ett fleecetäcke, men det fungerade alldeles ypperligt! (med bakplåtspapper emellan, annars hade det nog varit ett trekantigt hål nu). Den här hästen lär väl aldrig mer få vara anonym i sina täcken...

Visa bifogad fil 11037
Kände en ponny som hette Bellatrix. Hon är dock borta nu

Är deprimerad och trött på allt elände som inträffar för mig:crazy::cry::cry:
Ska ta lite kvällsfika nu, och kanske en extra Atarax...

Jag fick höra tvärt om häromdagen från en kollega att jag måste göra mig av med djuren när jag skaffar barn O_o:banghead::wtf::meh:
Finns inget hemskare tydligen än att se en mamma som inte ger 100% till barnet all vaken tid.
Blev rätt förvånad, hon är en bra mamma själv men trodde knappast hon skulle döma så :cautious:
Så jävla tröttsamt rent ut sagt. Man är ju fortfarande samma person som innan man fick barn, är ju inte direkt så man byter identitet bara för att man blir förälder.

När min sambo träffar mina föräldrar slutar det alltid, verkligen alltid i dötråkiga samtalsämnen :meh: Suck!
Allt från invandring till börsen eller vilken bank som är bäst att ha. Jag. dör. av. uttråkning. Snark *här skulle det varit en sovande emoji*
Vad gör ni andra idag?

När min sambo träffar mina föräldrar slutar det alltid, verkligen alltid i dötråkiga samtalsämnen :meh: Suck!
Allt från invandring till börsen eller vilken bank som är bäst att ha. Jag. dör. av. uttråkning. Snark *här skulle det varit en sovande emoji*
Vad gör ni andra idag?
Vilka ämnen skulle du vilja prata om i stället?

Dagen hos oss inleddes med ca 30 min skrik, gråt och förtvivlan. Över att sexåringen inte hade några byxor som är snygga nog att ha med hennes hästtröja från EM :meh::banghead::arghh:

:laugh:
Nar min aldsta var liten var han dagbarn hos en kvinna med tonnars barn som han verkligen sag upp till. Han var 4 ar gammal nar han forklarade for mig att han ju inte kunde leka med ett av de andra dagbarnen da hon hade "prickiga byxor utan bakfickor". :cautious:
Att vara "modemedveten" gick inte over forran han narmade sig 40 ars aldern.:grin:

Om du ledsnar på lite värme och plusgrader så går det ypperligt att skicka dom hit. :o Jag lovar att jag inte ska bli ledsen.

Inte en chance! :p Korsbars traden och alla tidiga trad och buskar har redan en hel mangd blommor ... och allt annat ar pa gang. Fantastiskt!:heart

Det ar bara att ta en trip till Napa. :cool: Fantastiskt fint har.;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar