Tack.Ok kan kolla runt lite jag med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack.Ok kan kolla runt lite jag med
Finns ju några som jobbar inom järnväg här, de kanske kan hjälpa dig med kontakter?Signalprojektering och BIM, helst för järnväg.
Ja just det,mat är bra,glömde det Får nog bli carbonara idag,snabbt o lätt.Har tagit ett långt bad och nu tittar jag på Farmen. Antar att mat är en bra idé.
Kände en ponny som hette Bellatrix. Hon är dock borta nuHåller som bäst på att föra över bilder från telefonen till datorn, så ni ska få se ett av dagens projekt.
Lintott fick några begagnade täcken av en tjej för flera månader sedan, men dom har hittills bara legat i sina påsar eftersom dom inte behövts tidigare (fleecetäcken och ett tjockt vintertäcke). Idag testade jag att trycka vinyl på det ena av dom. Lite läskigt att sätta strykjärnet på ett fleecetäcke, men det fungerade alldeles ypperligt! (med bakplåtspapper emellan, annars hade det nog varit ett trekantigt hål nu). Den här hästen lär väl aldrig mer få vara anonym i sina täcken...
Visa bifogad fil 11037
Så jävla tröttsamt rent ut sagt. Man är ju fortfarande samma person som innan man fick barn, är ju inte direkt så man byter identitet bara för att man blir förälder.Jag fick höra tvärt om häromdagen från en kollega att jag måste göra mig av med djuren när jag skaffar barn
Finns inget hemskare tydligen än att se en mamma som inte ger 100% till barnet all vaken tid.
Blev rätt förvånad, hon är en bra mamma själv men trodde knappast hon skulle döma så
Vilka ämnen skulle du vilja prata om i stället?När min sambo träffar mina föräldrar slutar det alltid, verkligen alltid i dötråkiga samtalsämnen Suck!
Allt från invandring till börsen eller vilken bank som är bäst att ha. Jag. dör. av. uttråkning. Snark *här skulle det varit en sovande emoji*
Vad gör ni andra idag?
Dagen hos oss inleddes med ca 30 min skrik, gråt och förtvivlan. Över att sexåringen inte hade några byxor som är snygga nog att ha med hennes hästtröja från EM
Om du ledsnar på lite värme och plusgrader så går det ypperligt att skicka dom hit. Jag lovar att jag inte ska bli ledsen.
Bra jobbat för en som knappt är arbetsför ...eller hur det nu var.....Blev riktigt långt dag . Han med en halvtimme rast på 12 timmar i maskinen . kollegan vabbade idag och det blev en massa akuta jobb med maskinen . Men det är underbart väder iallafall
Å det blev jag sugen på det var länge sedan jag åt. Ja ja det får bli en i morgon affären stänger om 20 minuter och jag ids inte ta på kläderna och ge mej ut i snönVi kollar på Sveriges mästerkock och äter ytterst exklusiv kvällsmat: blodpudding med lingonsylt