Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
En kindtand sprack just rakt ner i roten
Går att vicka på den men inte dra bort
Får ringa för en akuttid imorgon

Snöar här idag :cautious:
Vad trött jag blir.
Bara för man råkar nämna tankar på att man kanske skulle kunna skaffa häst i framtiden, nu när jag faktiskt har jobb också, så är det alltid någon som direkt ska komma med någon negativ kommentar. "Nej men du har ju BARN!" "Hur ska du ha råd med det?" "Det kan du ju inte tänka på förrän barnen flyttat hemifrån!" :meh: Tänk om folk skötte sina
egna jäkla liv istället.
Allt jag sade var att en i närheten hade en lösdriftsplats ledig för tillfället. En rent allmän reflektion sådär.
Jag fick höra tvärt om häromdagen från en kollega att jag måste göra mig av med djuren när jag skaffar barn O_o:banghead::wtf::meh:
Finns inget hemskare tydligen än att se en mamma som inte ger 100% till barnet all vaken tid.
Blev rätt förvånad, hon är en bra mamma själv men trodde knappast hon skulle döma så :cautious:

Jag får ingen praktik plats någonstans.
Börjar tro att att ingen vill ha mig eller är det för att jag är för fet. Eller är det för att jag är för gammal!
Alla tackar nej till mig! :meh:.

Tror att jag ska gömma mig ett tag!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30