Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
En kindtand sprack just rakt ner i roten
Går att vicka på den men inte dra bort
Får ringa för en akuttid imorgon
Typ så ja...Ouch!
Gör det inte GRÄSLIGT ont ???En kindtand sprack just rakt ner i roten
Går att vicka på den men inte dra bort
Får ringa för en akuttid imorgon
Den har varit trasig länge så den är nog rätt dödGör det inte GRÄSLIGT ont ???
Till högerÖver eller tillthöger
Om du ledsnar på lite värme och plusgrader så går det ypperligt att skicka dom hit. Jag lovar att jag inte ska bli ledsen.Har ar det nu stralande sol, 24*C och en lagom sval bris. Nu ska hundarna och jag ga ut och "leka" en stund.
Jag fick höra tvärt om häromdagen från en kollega att jag måste göra mig av med djuren när jag skaffar barnSnöar här idag
Vad trött jag blir.
Bara för man råkar nämna tankar på att man kanske skulle kunna skaffa häst i framtiden, nu när jag faktiskt har jobb också, så är det alltid någon som direkt ska komma med någon negativ kommentar. "Nej men du har ju BARN!" "Hur ska du ha råd med det?" "Det kan du ju inte tänka på förrän barnen flyttat hemifrån!" Tänk om folk skötte sina
egna jäkla liv istället.
Allt jag sade var att en i närheten hade en lösdriftsplats ledig för tillfället. En rent allmän reflektion sådär.
Har ar det nu stralande sol, 24*C och en lagom sval bris. Nu ska hundarna och jag ga ut och "leka" en stund.
Vad ska du göra för praktikJag får ingen praktik plats någonstans.
Börjar tro att att ingen vill ha mig eller är det för att jag är för fet. Eller är det för att jag är för gammal!
Alla tackar nej till mig! .
Tror att jag ska gömma mig ett tag!
Signalprojektering och BIM, helst för järnväg.Vad ska du göra för praktik
Ok kan kolla runt lite jag medSignalprojektering och BIM, helst för järnväg.