Av ungerfär samma anledning dricker inte jag Havanna club romAllt jag säger är första egna semestern när man fyllde 18 och åkte första egna utlandsresan.
Sen dess GÅR INTE tequila.
Du var uppenbarligen inte med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Av ungerfär samma anledning dricker inte jag Havanna club romAllt jag säger är första egna semestern när man fyllde 18 och åkte första egna utlandsresan.
Sen dess GÅR INTE tequila.
Du var uppenbarligen inte med.
Lyckan () när man kommer hem från jobbet (och genom det vet hur många katter som smittats av salmonella de senaste veckorna) och finner resterna av en fågel under köksbordet. Resterna av det katten ätit upp .
Jaja, vara hålla tummarna att just denna fågel inte var smittad.
Efter det glada -80-talet dricks här ALDRIG mer Strårom... (eller pina colada )Av ungerfär samma anledning dricker inte jag Havanna club rom
Efter det glada -80-talet dricks här ALDRIG mer Strårom... (eller pina colada )
Usch,stråromen hade jag förträngtEfter det glada -80-talet dricks här ALDRIG mer Strårom... (eller pina colada )
Piña colada är ju vrålgott!
Av ungerfär samma anledning dricker inte jag Havanna club rom
Med torr röst och något hes. På min dag när jag var ung! du blev vi fulla på blå nunna.Själv körde jag sjuka mängder White russian. Smakar ju iofs skit oavsett så jag måste ändå ge mitt ungdomliga jag lite cred att jag valde ngt sunkigt att ”försupa” mig på
Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.
Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.
Beklagar och hoppas att du har styrkan.Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.
Ta en värmande stänkare innan du går, många fina förslag har ju kommit i trådenBlääääää,jag behöver gå ut med valparna,men det är snorkallt ute.
Självklart hålls tumme att du orkar och att det blir en riktigt fin och minnesvärd begravning.Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.