Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Lyckan (:confused:) när man kommer hem från jobbet (och genom det vet hur många katter som smittats av salmonella de senaste veckorna) och finner resterna av en fågel under köksbordet. Resterna av det katten ätit upp :banghead:.
Jaja, vara hålla tummarna att just denna fågel inte var smittad.

Min gamla (numera föräldrarnas) katt bland annat :down:. Bosatt i uppsalatrakten, men smittad i Sörmland. Verkar vara rejäla mängder salmonella i fåglarna där uppe :yuck:.

Försöker Plugga. men jag är rejält fel programmerad i dag. Reder ut saker med försäkringskassan, Kompis som behöver hjälp. Distraherad och disträ.

Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.

Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.

Håller en tumme här. Men oavsett om du inte skulle orka bär du orden inom dig, och det gör dem inte mindre meningsfulla för dig. Beklagar sorgen. :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter