Och jag tänkte just svara att du är realist och utan "kofta" så du klarar nog det med.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag tänkte just svara att du är realist och utan "kofta" så du klarar nog det med.
Jag har ridit Bea också. Jag tänkte faktiskt på henne när @dobbis gjorde klart vilken häst det handlade om. Dom är dock inte jättelika varandra mer än tecknen i ansiktet, Bea var mycket rundare och harigare
Väldigt lik Beatrech, som var min favorit på gymnasiet (finns tyvärr inte i livet )
Tänkte va avkomma eller släkt. Inte avkomma då hon fick bara hingstföl.
Gammal bild även jag med på bild, hua. Men enda som jag hade vettigt såg teckena på huvudet på henne.
Tänker du på något speciellt? Ifall man borde omvärdera själv menar jag.
Förstår henne,ingen människa blir mätt av soppa.Barnet äter dubbel kvällsmat. Det räckte tydligen inte med gulaschsoppa så hon fick lägga till ädelostfylld kyckling med ris
Man undrar ju hur de är hemma...
Jag har ridit Bea också. Jag tänkte faktiskt på henne när @dobbis gjorde klart vilken häst det handlade om. Dom är dock inte jättelika varandra mer än tecknen i ansiktet, Bea var mycket rundare och harigare
Gick 04-07Oh häftigt, kanske vi känner till varandra? Eller när gick du där?
Ja, Adonis ja tror han togs bort när jag började där.
Hehe, ja men hon var en klippa för mig på hoppningen. Provade pay'n jump på skolan med henne, Bea var 18år då men blev 4år i skallen, ridläraren funderade på om jag tog rätt häst
Kanske skriva vad jag gör nu, käkar middag vid datorn. Perfekt när man är själv
Förstår henne,ingen människa blir mätt av soppa.
Kanske inne i en växtperiod?Jag är inget fan av soppa men unga fröken brukar bli mätt av rejäla soppor. Nåja, jag får äta något annat än kyckling helt enkelt