Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag och min snarkande kompis jobbar på att bli av med min man cold.
20180206_163324.webp
Så ska jag åka och köpa en beg tvättmaskin till stallet :banana:

:rofl:
Väldigt lik Beatrech, som var min favorit på gymnasiet (finns tyvärr inte i livet :cry:)
Tänkte va avkomma eller släkt. Inte avkomma då hon fick bara hingstföl.

Gammal bild även jag med på bild, hua. Men enda som jag hade vettigt såg teckena på huvudet på henne.
Jag har ridit Bea också. Jag tänkte faktiskt på henne när @dobbis gjorde klart vilken häst det handlade om. Dom är dock inte jättelika varandra mer än tecknen i ansiktet, Bea var mycket rundare och harigare ;)

Hemma från jobbet
Axeln har jäklats hela dagen med mig men det har gått ändå
Imorgon ny dag
Klockan ringer 04:30

Börjar bli enformigt .Idag skulle det vara mulet men uppehåll .Det var mulen men inte tusan uppehåll .Flingorna var bitvis i storlek med cornflakes så nu blir det att ställa klockan på två igen .Sen skulle det visst vara uppehåll tills nästa onsdag .Verkar som min kollega har något att säga till om snöandet då han har barnen från onsdag till onsdag men för min del är det bra då det blir mycket ob timmar .Idag har jag mest varit i telefon och jagat delar till alla projekt jag har plockade i molekyler på verkstadsgolvet förutom varit i fält och lagat en traktor

Man undrar ju hur de är hemma... :cautious:

Jag kan faktiskt tänka mig att min ev skulle trott det där är ute iom så öppet, så mkt folk, så mkt lukter etc.
Vet inte om jag skulle våga låta henne gå för egen maskin där om hon inte vore väldigt välrastad.
Inne har vi haft två olyckor. En gång magsjuk(natten från helvetet med nedspytt och nedgjort från andra hållet mitt i natten) och andra gången hade jag gett stackaren mat som jag trodde var kryddfri nog. Det var den INTE.

Jag har ridit Bea också. Jag tänkte faktiskt på henne när @dobbis gjorde klart vilken häst det handlade om. Dom är dock inte jättelika varandra mer än tecknen i ansiktet, Bea var mycket rundare och harigare ;)

Oh häftigt, kanske vi känner till varandra? Eller när gick du där?
Ja, Adonis ja tror han togs bort när jag började där.

Hehe, ja men hon var en klippa för mig på hoppningen. Provade pay'n jump på skolan med henne, Bea var 18år då men blev 4år i skallen, ridläraren funderade på om jag tog rätt häst :rofl:

Kanske skriva vad jag gör nu, käkar middag vid datorn. Perfekt när man är själv :D

Oh häftigt, kanske vi känner till varandra? Eller när gick du där?
Ja, Adonis ja tror han togs bort när jag började där.

Hehe, ja men hon var en klippa för mig på hoppningen. Provade pay'n jump på skolan med henne, Bea var 18år då men blev 4år i skallen, ridläraren funderade på om jag tog rätt häst :rofl:

Kanske skriva vad jag gör nu, käkar middag vid datorn. Perfekt när man är själv :D
Gick 04-07 :)

@cili Slutade precis innan jag började alltså :) gick 08-11
Blev lite förvånade, då står Västerås på ditt användare (där jag är nu förtiden pluggandes till Tågtekniker)

Höll på bli sur för missa Vem Vet Mest. Men det var hockey var nu på kanalen. Just det ja, jag får vänta till 22 :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar