Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Mår pyton, ont i hela kroppen och känns som det är en ordentlig flunsa på väg. Har inte tid att vara sjuk. Måste gå och köpa ett nytt grenuttag och sedan vill jag ha tsatsiki!

Yes NK städservice rycker ut på det inte dagligen men det händer :p
Oftast tror jag folk snackar i telefon eller likn och fyrbeningen springer efter utan större uppsikt. Sen fattar jag inte att hundar får sån feeling på nr 2 inomhus, meeeen?
Måste man så måste man. Skulle gissa att hunden inte fått rasta ordentligt och därför gör vad den behöver, samtidigt som den påslösa ägaren försöker dra den därifrån?

HAr just beställt 9 pallar foder och strö :nailbiting::nailbiting::nailbiting:
Kommer ingen och vill handla har mina egna hästar mat och sängkläder ett tag framöver iaf :angel:
Strö kommer jag "tvinga på" inackorderade förvisso, men de kommer få köpa billigare än i butik så jag hoppas det är något positivt ;)

Borde elda, men jag har ingen lust att gå ut och hämta ved. :cautious: Väntar lite till och ser om lusten faller på :angel:
Jag borde också elda. Det är bara lite drygt 16 grader inne men jag fryser inte för tillfället. Jag är fortfarande varm och rödmosig efter en rask promenad och sedan en varm dusch.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat