Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har liknande problem,har hämtat veden men behöver såga den.....Borde elda, men jag har ingen lust att gå ut och hämta ved. Väntar lite till och ser om lusten faller på
Klassisk bajs-katastrof på NK. Fattar verkligen inte hur man INTE kan märka att hunden kör en dump? Det är även lite utspritt på en rad liksom så stackaren har liksom gjort det "i farten". Kaos
Är det något som händer regelbundet?!
Yes NK städservice rycker ut på det inte dagligen men det händer
Oftast tror jag folk snackar i telefon eller likn och fyrbeningen springer efter utan större uppsikt. Sen fattar jag inte att hundar får sån feeling på nr 2 inomhus, meeeen?
Gjorde jag för några år sen.Nu har jag fått tummen ur och bestämt mig för att lämna Svenska kyrkan!
Nu har jag fått tummen ur och bestämt mig för att lämna Svenska kyrkan!
Nu har jag fått tummen ur och bestämt mig för att lämna Svenska kyrkan!
Aldrig varit medlem. Mina föräldrar tyckte att vi barn skulle få välja själva när vi blev 18. Ingen av oss är med i någon kyrka.
Måste man så måste man. Skulle gissa att hunden inte fått rasta ordentligt och därför gör vad den behöver, samtidigt som den påslösa ägaren försöker dra den därifrån?Yes NK städservice rycker ut på det inte dagligen men det händer
Oftast tror jag folk snackar i telefon eller likn och fyrbeningen springer efter utan större uppsikt. Sen fattar jag inte att hundar får sån feeling på nr 2 inomhus, meeeen?
Jag med.Gjorde jag för några år sen.
Jag borde också elda. Det är bara lite drygt 16 grader inne men jag fryser inte för tillfället. Jag är fortfarande varm och rödmosig efter en rask promenad och sedan en varm dusch.Borde elda, men jag har ingen lust att gå ut och hämta ved. Väntar lite till och ser om lusten faller på