Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Måste man så måste man. Skulle gissa att hunden inte fått rasta ordentligt och därför gör vad den behöver, samtidigt som den påslösa ägaren försöker dra den därifrån?

Påminns om svärfar vid såna här tillfällen. På deras gata gick det alltid en kvinna med en stor hund typ labbe så högarna hunden la var ju inte små. I flera veckor gick dom förbi och hon lät alltid hunden få göra sina behov dels mitt på gatan och dels i farten så högarna blev ju utspridda. En dag tröttnade han så han tog en bajspåse (dom passar ju våran ibland så har hemma) och gick och plockade upp det. Sen tog han bilen efter henne och sa att du glömde det här och räckte över påsen :rofl:
Hon har inte synts till sen dess :laugh:

Ska ta en hasselnötslatte. Jobbigare att skriva än vaniljlatte ju :p
Men den var okej så har väl den smaken ett tag. Annars är Irish coffee smaken väldigt god men den fanns ju givetvis inte den heller.

Hämtat mini från förskolan och varit en superduktig morsa som tog med pulkan och drog mini hem i den nu när vi har snö samtidigt som barnvagnen + hund var i andra handen. Gjort min motion för idag :D

Haha så går det när man inte kollar vilket inlägg som citerats :rofl:.
@Halcyon ridskolehästen heter Märta :D

:rofl:
Väldigt lik Beatrech, som var min favorit på gymnasiet (finns tyvärr inte i livet :cry:)
Tänkte va avkomma eller släkt. Inte avkomma då hon fick bara hingstföl.

Gammal bild även jag med på bild, hua. Men enda som jag hade vettigt såg teckena på huvudet på henne.

Bifogade filer

• 310e6dc0d4d01e140ca8e6d4f13d952051b489c596892855466a1553ced113bd.webp
    310e6dc0d4d01e140ca8e6d4f13d952051b489c596892855466a1553ced113bd.webp
    213,6 KB · Visningar: 46
Påminns om svärfar vid såna här tillfällen. På deras gata gick det alltid en kvinna med en stor hund typ labbe så högarna hunden la var ju inte små. I flera veckor gick dom förbi och hon lät alltid hunden få göra sina behov dels mitt på gatan och dels i farten så högarna blev ju utspridda. En dag tröttnade han så han tog en bajspåse (dom passar ju våran ibland så har hemma) och gick och plockade upp det. Sen tog han bilen efter henne och sa att du glömde det här och räckte över påsen :rofl:
Hon har inte synts till sen dess :laugh:

Civilkurage! :up:

Inte för att vara sådan men finns en väldig massa typer av cancer som sätter sig där med olika prognoser. Hoppas dock det inte är en så aggressiv sådan, det är ju ändå ovanligare med aggressiva så tror verkligen vi kan ha gott hopp. :)

Jag hoppas verkligen inte det är en aggressiv. Har bestämt mig för att det behövs en enkel operation och sen är det klart. Har varken tid eller lust med annat!

Jag hoppas verkligen inte det är en aggressiv. Har bestämt mig för att det behövs en enkel operation och sen är det klart. Har varken tid eller lust med annat!

Åh, du hann se inlägget innan jag raderade. Förlåt! Kom på att det bara var onödig information och jag tror verkligen det kommer gå väldigt bra för dig!

Jag borde också elda. Det är bara lite drygt 16 grader inne men jag fryser inte för tillfället. Jag är fortfarande varm och rödmosig efter en rask promenad och sedan en varm dusch.
Jag har inte särskilt kallt inne heller, jag borde elda mest för att hålla nere elkostnaden, men bergvärmen kostar inte jättemycket så det är inget måste. ;) Jag hamnade dessutom på övervåningen och städar upp vårt sovrum istället, allt som vi inte visste var vi skulle göra när vi städade till jul hamnade hos oss, så nu försöker jag reda ut det och se till att grejerna som ska vara kvar får lite mer varaktiga ställen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 829
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat