Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Slutade precis innan jag började alltså :) gick 08-11
Blev lite förvånade, då står Västerås på ditt användare (där jag är nu förtiden pluggandes till Tågtekniker)

Höll på bli sur för missa Vem Vet Mest. Men det var hockey var nu på kanalen. Just det ja, jag får vänta till 22 :meh:
Jag har flyttat runt en hel del :D

Nu är jag hemma. Tänkte titta lite på tv och sen gå och lägga mig, måste åka hemifrån halv fem imorgon bitti för att vara i Landeryd vid sex och jobba. Natti!

Är uttråkad och funderar på att klippa mig. Typ en lång page. Mitt hår växer som ogräs och nu är det bara orimligt långt.

Typ såhär kanske? Vad tror ni?

abbey2-1.jpg
Jag tycker du har jättefint hår just nu!
Ser tjockt och fin färg. Tycker du ska ha lååångt hår :)!

Jag tycker du har jättefint hår just nu!
Ser tjockt och fin färg. Tycker du ska ha lååångt hår :)!

Haha oh nooo! :D Men min frisör verkar fullbokad så du kanske får din vilja igenom ;)
Alltså mitt hår är helt sjukt, dels svintjockt, sen växer det som ogräs! Har nästan till midjan nu, och nyss var det ju till nyckelbenen?? :nailbiting:
Min mamma hade hår till knäna på 70-talet och TJOCKT!!! Dock är hon till skillnad från mig mörk, hon såg i sin ungdoms dagar ut som en native amerikan! Jag ärvde min pappas ljusa färger, men fick mammas hårkvalitet.

Var på lite risigt humör, men nu har jag chattat lite med trevlig man, sytt lite (lagat några grejer), lyssnat på bra musik hela tiden, sjungit med i alla låtar och avslutat med att dansa runt i hela vardagsrummet. Kvällen är helt klart bättre nu än för en timme sedan :D

Alltså fick just sms från min kollega. Hon har det lite jobbigt ekonomiskt nu pga dyra andrahandsboenden osv. Jag hade budat hem en massa vin till henne. Fick nu ett kärleksfullt meddelande. Jag känner mest att jag inte kan stå och se på att folk lider brist på vin!

:rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 522
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?