Vad pysslar vi med? Del LXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Alltså fick just sms från min kollega. Hon har det lite jobbigt ekonomiskt nu pga dyra andrahandsboenden osv. Jag hade budat hem en massa vin till henne. Fick nu ett kärleksfullt meddelande. Jag känner mest att jag inte kan stå och se på att folk lider brist på vin!

:rofl:
Nä du kan visst inte det :D

För er andra:
Förra gången jag var arbetslös kom det ett presentkort på posten. Från törnis. På systembolaget. :heart

Hade yppat på buke att jag var pank, arbetslös och utan vin. Hahaha.

Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.

Jag beklagar förlusten :(

Hoppas att du orkar. Var inte orolig över att gråta eller tappa bort dig, de andra som är där är också där för att de saknar din far och vill visa sin respekt :heart

-1° ute nu och känns som -6° vind 4 m/s byar 7m/s.
Med andra ord jag ska klä på mig i typ en kvart för att kunna gå ut och rökaförhoppningsvis fryser lederna inte ihop så jag tar mig in igen med :nailbiting::arghh:
Bekymret är att jag fryser redan inomhus :meh:

Nu... mot jobbet! Skona mig från idioter idag tack!

Såå,, bara trevliga kunder idag! :up:

Grannföretaget dock hade ett par tjejor som hyrde en bil. Dom kom 300 meter innan det smällde :eek:
Hela fronten intryckt men tack och lov inga fysiska skador på tjejerna. Givetvis om det varit mina kunder hade jag rekommenderat dom att uppsöka sjukhus samt ta kontakt med sitt reseförsäkringsbolag,, det kan ju uppkomma senare liksom..

Jag såg inte olyckan men tror dom krockade med en stor sten eller bergvägg. Jag såg hur bilen såg ut senare när de bogserade tillbaka den, hela fronten intryckt så nog hade dom tur ändå att dom inte kan ha kört alltför fort.

Vi (jag och min kollega) fick dock ett väldigt oförskämt sms av vår chef... vet inte hur jag ska ställa mig till det riktigt... svarade något och avslutade med "is there a problem?"
Några minuter senare kom chefen in och som att inget hänt och börja fråga hur det var med min sambo osv... :confused::cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag blev stucken av två getingar (jordgetingar?) igårkväll för lite mer än 24 timmar sedan, när jag pysslade i trädgården och råkade...
Svar
16
· Visningar
717
Senast: ptr
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Tjatter Vill fixa lite Halloweenfirande hemma i morgon alla fall, vi kommer inte iväg på något i år. Men vad ska jag göra för mat? Vi åt pizza...
Svar
16
· Visningar
492
Övr. Barn Svåraste just nu är att tillgodose barnens önskemål efter förskolan samtidigt som jag får mat på bordet och en hyfsad tid för läggdags...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 523
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar