Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vissa dagar går så rysligt fort. Som denna. Helt plötsligt är det kväll
Nä du kan visst inte detAlltså fick just sms från min kollega. Hon har det lite jobbigt ekonomiskt nu pga dyra andrahandsboenden osv. Jag hade budat hem en massa vin till henne. Fick nu ett kärleksfullt meddelande. Jag känner mest att jag inte kan stå och se på att folk lider brist på vin!
Du kommer att passa fint i pagefrisyren!Hepp! Nu fick jag tid att kapa håret den 14:e!
Du kommer att passa fint i pagefrisyren!
Nä du kan visst inte det
För er andra:
Förra gången jag var arbetslös kom det ett presentkort på posten. Från törnis. På systembolaget.
Hade yppat på buke att jag var pank, arbetslös och utan vin. Hahaha.
Tror att du blir grym i page!Hepp! Nu fick jag tid att kapa håret den 14:e!
Visste inte ens att de hade presentkort där !Nä du kan visst inte det
För er andra:
Förra gången jag var arbetslös kom det ett presentkort på posten. Från törnis. På systembolaget.
Hade yppat på buke att jag var pank, arbetslös och utan vin. Hahaha.
Tror att du blir grym i page!
Visste inte ens att de hade presentkort där !
Ska definitivt kolla upp det! Smart också att slippa konka på flaskor och så får motagaren själv välja vad den vill ha .Alltså det är bästa presenttipset! Köper alltid det till min mormor vid högtidsdagar. Hon är en riktig vin-tant haha
Ska definitivt kolla upp det! Smart också att slippa konka på flaskor och så får motagaren själv välja vad den vill ha .
Suttit och skrivit ihop mitt lilla minnestal till pappas begravning imorgon.. snälla håll en liten tumme för att jag kommer ha ork och mod nog att läsa upp det. Vill så gärna, för pappas skull.
Dags att hoppa i lopplådan,Go natt!Dax att dra på jobbet
Nu... mot jobbet! Skona mig från idioter idag tack!
Här har det gått åt andra hållet... -5 grader när jag gick och lade mig igår och -11 grader nu. Väldigt onödigt.Heja vädret på drygt 2 tim har det gått från -11 till -7,mycket bättre.