Så roligt! Jag läste hennes första, Hälsningar från havets botten, den var fin.Klar med Jack av Christina Lindström igår kväll och GUD så bra den var! LÄS!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så roligt! Jag läste hennes första, Hälsningar från havets botten, den var fin.Klar med Jack av Christina Lindström igår kväll och GUD så bra den var! LÄS!
Tack för tipset☺ lyssnar på den nu, gillar den!Läser förresten Livrädd av Sharon Bolton och är förvånad över hur snabbt jag sögs in i den. Jag är stenhårt kräsen på deckare, hennes första om Lacey Flint minns jag inte som något särskilt - men Livrädd verkar riktigt bra.
Jag får upp @Anna statusar på facebook nästan dagligen och fnissar åt hur liten världen är (pga gemensam fbvän)
Jag läser mitt första recensionsex Härifrån till verkligheten av Eva Rydinger! Håller även fortfarande på med Kings 22/11 1963. Vill stanna i den för alltid.
Jag brukar läsa här i tråden och skriva ner böcker på min evighetslånga "att läsa-lista"... Ni är medskyldiga till några bokbeställningar så ni vet
Kvinnan på övervåningen, är det den med hon som liksom blir förälskad i en hel familj? Den var sådär tyckte jag.Lila Hibiskus samt Kvinnan på övervåningen utlästa. Härnäst (så snart svärisarna drar härifrån och jag kan parkera barnen framför en film ) ska jag börja på Den ökända historien om Frankie Landau-Banks, en ungdomsbok som tydligen ska vara något extra.
Ja precis. Jag tyckte den var jättebra.Kvinnan på övervåningen, är det den med hon som liksom blir förälskad i en hel familj? Den var sådär tyckte jag.
Åh, intressant. Vad gillade du? Jag tyckte att den var lite blek.Ja precis. Jag tyckte den var jättebra.
Jag tyckte att det var klockrent beskrivet hur Nora blev besatt av familjen och hur de utnyttjade henne utan att hon förstod, eller ville förstå, Samtidigt som de faktiskt gav henne något hon ville ha. Sen var hon ju hyfsat patetisk och irriterande fast det var beskrivet på ett realistiskt sätt så det var inget som gjorde boken sämre.Åh, intressant. Vad gillade du? Jag tyckte att den var lite blek.
Aha. Jag hade läst att det feministiska perspektivet skulle vara bra. Det var nog det jag blev besviken på och uppfattade som blekhet.Jag tyckte att det var klockrent beskrivet hur Nora blev besatt av familjen och hur de utnyttjade henne utan att hon förstod, eller ville förstå, Samtidigt som de faktiskt gav henne något hon ville ha. Sen var hon ju hyfsat patetisk och irriterande fast det var beskrivet på ett realistiskt sätt så det var inget som gjorde boken sämre.
Haha, känner att spoilern räckte för att kunna lägga till den på "läst-listan"Du kanske vill låna boken @Ceta ?
Aha. Jag hade läst att det feministiska perspektivet skulle vara bra. Det var nog det jag blev besviken på och uppfattade som blekhet.