Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har nog läst den fyra eller fem gånger. Och lyssnat på den en gång.@Klara det tog mig över 2 år att läsa klart liftarens guide till galaxen
Nej, vad tråkigt. Håller tummarna för bättre väder snart. Du hade väl otur förra våren också?Jag är näthatad
Blir ni snällare om jag berättar att det är dåligt väder?
Jag tror det beror mycket på hur observant en är om en alls märker av det. Men iaf, min upplevelse är att de allra flesta överviktiga är kvinnor och beskrivs i termer som "för att vara tjock såg hon rätt bra ut" "även om hon var överviktig var hon rätt smart" "klänningen hade suttit betydligt bättre på en smalare bärare, men det fick gå ändå". Dvs övervikten är ett hinder för personen, men hon kan trots allt ha några bra drag ändå. Lite som att en tjock person är först och främst tjock men kanske kan ha andra egenskaper om en verkligen verkligen anstränger sig.Till er som läser en del: Hur uppfattar ni generellt sett hur överviktiga beskrivs i böcker?
Jag tycker mig märka en tendens åt det allt mer negativa hållet. Men jag kanske har fel?
Jag förstår faktiskt inte alls hur hon har kunnat få sina böcker utgivna? (Det gäller förvisso rätt många författare och inte bara henne) för det är otroligt dåliga böckerAlla dessa hemligheter av Annika Estassy. Och ärligt talat vet jag inte varför jag gav mig på den när jag inte gillade de böcker jag läst av henne tidigare. Förutsägbart och banalt.
Där håller jag med dig. Jag ska bara minnas det också nästa gång jag snubblar över något hon skrivit.Jag förstår faktiskt inte alls hur hon har kunnat få sina böcker utgivna? (Det gäller förvisso rätt många författare och inte bara henne) för det är otroligt dåliga böcker
Djebar har jag missat men vill efter en snabb googling absolut läsa.Får man be om författartipps?
Om man redan har läst och uppskattat Herta Müller och Assia Djebar vilken är nästa kvinnliga författare man ska läsa?
Får man be om författartipps?
Om man redan har läst och uppskattat Herta Müller och Assia Djebar vilken är nästa kvinnliga författare man ska läsa?
Kanske också Calixthe Beyala?Får man be om författartipps?