VAd kan man läsa ut av denna bilden?

Aha :idea: Det är DÄRFÖR han springer om kring med stora grenar i munnen och skall döda dom....han tror det är kaktusar som innehåller alkoholhaltig vätska :idea:

Visst ÄR han klok min Pålle :angel: :angel:

Tycker inte att han ser ut att säga att "det är jag som bestämmer". Han verkar snarare störa sig på något.

han årkar helt enkelt inte hålla fram öronen när han springer.. han är kanske lite lat ;)

:idea: JA...där satt den :rofl: :rofl:

Ärligt talat är han fruktansvärt lat, han är en riktig diva i träning :crazy: Men det gör ingenting :love: för när det gäller tar han fram lejonhjärtat...14 segrar är inte fy skam :bow:

*Minns*
Har ju själv haft en del "rara" gossar i min ömma vård....
Skulle nog inte latja runt för mycket med den här gossen. I mina ögon snackar han ALLVAR.
Gå in i hagen?
Inte utan tillhygge :o
Men nu känner jag inte grabben ifråga, det finns de som testar att skrämmas också, bara för att se om det går. Sedan om det inte funkar är de som små lamm :D

Men som alltid när det gäller de S"tora gossarna" har jag gärna ögon i nacken, gärna på fler ställen..Därmed inte sagt att jag är rädd för dem, men har sett för mycket dumma saker hända pga bristande respekt

Jag ser en herre som behöver plockas ner en del!! Skulle aldrig axeptera att ett av mina djur försöker stå över mig i rang.

Hrm..
Vissa individer "plockar" man inte ner så lätt :o
Hingstar kräver ofta en fast hand med mycket lirkande har jag märkt :o

:crazy: Håller du på med NH eller??

Min häst vet vem av oss som står högst i "rang", men om du läser alla inlägg så ser du att hästen är irriterad på hunden som står utanför hagen...får han vara det??

Tur att han inte har dig som matte som skall "plocka ner" :crazy: honom...istället för att han som nu får vara en HÄST...precis som han är.

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 256
Senast: Shpongle
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 165
Senast: Oh_really
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Gps tracker för Android?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat