VAd kan man läsa ut av denna bilden?

Jag ser en häst som har ont, ont i själen och i kroppen! Han har någon leverskada som aaaldrig skulle synas på vanliga undersökningar och har, innan han kom till dig, blivit slagen med vattenslangar varje dag och bara fått rödbetor att äta. Därför får den lila färgen på grimman honom att känna sig lite olustig, för det lila ligger nära rödbeta för honom. Han är djupt deprimerad och bör endast skrittas de nästa 6-8 månaderna, utöver att ni tre timmar varje dag ska befästa ledarskapet i rundcorrall.

Det blir 600 kr. ;)

:bow: :bow: ALLT var rätt... :rofl: :rofl:förutom att han är född här i skogsdungen...15/5 1993...och har sen blivit kvar på sin älskade gård :love: med sin älskade matte :love:

Vevar rep gör vi 4 timmar dagligen :angel:

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 256
Senast: Shpongle
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 165
Senast: Oh_really
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka