Miljö träning

Jag tänker att nu till våren och sommaren blir det en del olika arrangemang ute. Beroende på var du bor så kanske det finns bilträffar, marknader, hembygdsföreningens dag och likande som kan samla mer folk till olika ställen som annars inte är välbesökta.

Titta även på turistmål där det kan samlas folk på lediga dagar. Även om det inte är lämpligt att gå in med hund överallt så kan det vara folk och rörelse utanför på parkeringsområden etc. En camping kanske, där brukar väl folk som bor ha sina egna hundar med?
 
Jag tänker att nu till våren och sommaren blir det en del olika arrangemang ute. Beroende på var du bor så kanske det finns bilträffar, marknader, hembygdsföreningens dag och likande som kan samla mer folk till olika ställen som annars inte är välbesökta.

Titta även på turistmål där det kan samlas folk på lediga dagar. Även om det inte är lämpligt att gå in med hund överallt så kan det vara folk och rörelse utanför på parkeringsområden etc. En camping kanske, där brukar väl folk som bor ha sina egna hundar med?
Tack för tipsen! Jag kan kolla när det är nåt sånt som kanske funkar att träna på och så!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 017
Senast: Red_Chili
·
L
Hundhälsa Dethär kanske är en lite konstig fråga! Men jag har en hund som är nästan ett år. Han är världens gladaste och snällaste hund och...
Svar
4
· Visningar
867
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
9 752
Senast: Fetaost
·
Kläder & Bli fin Jag vill inte "sno" tråden om hur mycket kläder man ska köpa på ett år så därför så gör jag en egen tråd om dethär! Men jag undrar lite...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 508
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp