VAd kan man läsa ut av denna bilden?

Jag tolkar det som en häst som vet att den är stark och kan bestämma om den får det.

Jag skulle dessutom inte om jag inte kände hästen vilja gå in till den om den hade den minen.

Hur mycket vill du veta? ;)
Nej men ärligt....vilken härlig häst! :love: :love: Honom får jag komma och pussa på till sommaren :d (oavsett vad han anser om saken ;) )

Jag vill veta ALLT som du kan ta reda på :D :D

Han är världens underbarast pålle :love: :love: pussar gillar han....om ingen annan ser :angel: :angel:

Om jag inte visste att han kan se bätre ut än så, så hade han fått fria med sin fransyska någon annanstans.

Men jag måste nog ta ett snack med katterna :D

Jag vet att han kan se ut så: Märtas Nutte

AM

jag tror din kille inte är arg han bara kollar lite bakåt är säkert rädd att vargen ska hoppa upp och bita honom så du kan lungt gå intill honom. Att hästar dödar och försvarar sitt revir är ju ett måste om det ska klara sig min dödade harar i hagen vems var gräsets jo Affes förstås

Hej!

Skulle tro att han försöker skrämmas, och det skulle jag inte brytt mig om utan gått in till hagen och pratat med honom.
Så gör min pålle när hon ser min mamma, men så har min mamma väldigt stor respekt till min pålle, men om man visar sig rädd, osäker..ja då är det kört.

Sam

Hmm...jag tror inte att DU ska gå in till honom när han är på det humöret :angel:..knappt att jag går in och jag har haft honom sen han var nyfödd(nu 11 år), jag går INTE in om jag inte MÅSTE...det är dumt att utmana ödet, spec med hingstar....som tur är så är det inte ofta han ser ut på detta viset :D :D...fast nu kommer våren och han får fullt upp att jaga ut alla fåglar ur hagen :crazy:

Jag tycker det är ganska "normalt" uttryck för en hingst... min ena gör likadant.. :) den andra bara njuter och tycker allt är coool när man närmar sig :)..... jag tycker din lopp lopp (sa min son innan han kunde prata för så lät hästar när de gick) är ganska söt ialla fall! :love:

Jesus... :p :p :d....är han vacker...eller vacker :love:.

Vill se.....vill träffa..... :p :p

:)Det får du....om några månader :)
..ocg då är han ännu vackrare , när han fått sommarpälsen :love:

Där har du gängledaren No 1.
Det enda som fattas är skinnjackan och nitarna :idea:
sedan har du en fullfjädrad "Gangsta-Nutte" :D

På dom snälla bilderna var han jättetjusig :love:
Lavida hälsar att hon gärna gör en visit hos honom :angel:

Hahaha...jag hade en "kommunikatör" när han var yngling(3 åring) Hon ville beskriva honom som "John Wayne" typen.....Han som sparkar upp saloondörren, ställer sig bredbent och det blir knäpptyst i saloonen :rofl: :rofl:...Vilket var en MYCKET passande beskrivning :D

Ah.. fyll whiskeyflskorna och ut i stallet med dig.
Han vill säkert ha lite trevligt sällskap på sin saloon
*läs: sin box*
Glöm inte cigarren ;)

Liknande trådar

L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 860
Senast: LiviaFilippa
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
16 256
Senast: Shpongle
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 165
Senast: Oh_really
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 200

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Gps tracker för Android?
  • Värma spenat?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat