Vad i jösse namn pysslar vi med? Del XXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Det här med att försöka handla när man knappt kan stå på benen... :banghead::wtf:

Jag är väldigt väldigt glad över att det numera finns onlinebutiker med hemkörning :bow:

Puh jag har handlat till midsommar... Eller nej jag blev inte riktigt klar men min hjärna sa upp sig. Jag får nog ta en tur i morgon eller kanske torsdag morgon riktigt tidigt för att handlar det sista.

Har skummat igenom tråden och sett att ni är fler med oro och hjärtesorg över era djur. Stor styrkekram från mig om er som vill ha. Det är så jäkla jobbigt att ta sig över saknad och den ständiga oron för att något ska gå fel när man har dem. Men livet utan djur är ju inget liv så det är inget alternativ heller. Apjobbigt!

@cili hoppas du läker ihop och att smärtan avtar pronto. Vet att det finns fler i tråden som dagligen kämpar för att få sin kropp att samarbeta. Jag kan inte göra annat än beundra er för att ni trots det får livet att fungera och har kraft och energi nog för att dessutom stötta andra. All heder åt er :bow:

Kram :heart

Vet precis hur det är, så jävla nöjd för tillfället när det största arslet har varit borta i flera veckor :D den personen får gärna fortsätta vara borta :angel:
Problemet i mitt fall är att människan som gick på fyra veckors semester i fredags baktalade mig till min chef om både det ena och det andra. Nu sa inte min chef att det var hon men jag förstod det direkt på vad som sades. Så när chefen frågade om jag haft problem med nån så nämnde jag just den personen eftersom jag känner mig mer eller mindre jagad av denna sista veckorna . Det är dessutom min gruppchef. Det är dock inte första gången denna beter sig såhär mot någon på jobbet men första gången mot mig och jag tar så klart illa vid mig.

Vilken tur att jag kollade mitt schema. Jag var helt övertygad om att jag jobbade em imorgon men det är visst fm. Oups! Där rök den kvällen i soffan efter jobbet ;)

Du skulle haft min pappa, han har fått rädda mig några gånger :D:love:

Ja! Det är ju guld värt med föräldrar som kan hjälpa till när det krisar. Mina föräldrar har tagit semester från oss barn (dvs de svarar inte på varesig samtal eller sms :meh:).

Jag tyckte att min bästa vän kunde komma hem och hjälpa mig, men att åka från Kanada bara för att handla åt mig var visst lite för mycket begärt :angel::rofl:

Tur att hon kommer hem en sväng i augusti :love:

Var du tvungen att dra upp det ämnet :mad:
Skaffa får, eller getter :love::up:

Spelar Kent på hög volym och sjunger med. Långsamt, långsamt åååå så långsamt så vann vi våra nätter tillbaks. Långsamt, långsamt ååååå så långsamt så gled vi in i glömskan där ljuset är svagt....

Svänger ihop en pasta carbonara samtidigt :d

Sitter och skriver upp mitt preliminära schema för juli. Jag hatar att skubba :rage: Särskilt mycket när personalplaneraren försöker smyga ut övertid på en :mad: Jäkla oskick.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 608
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 722
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 555
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 557

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ringkota, operation!?
  • Ridskoleryttare
  • Bildtråd