R
Reykjavik
Tog en pluggpaus, äter glass och ser klart på serier
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Förslagen är:
Endast ett körfält i vardera riktningen på Kanalgatan plogas, och det körfält som inte plogas kan bli upplag för snö.
Flera parkeringar som ligger mellan Kanalgatorna får snöa igen, och även de blir upplag för snö.
Endast i undantagsfall lastas snö på lastbilar och köras till snötippen på Vitberget.
Ingen plogning på söndagar (för att slippa övertidsersättning).
Ingen sandning, utan man övergår helt till salt (för att slippa sopa ihop sanden på våren).
Gator i villakvarter plogas med bara fyra meters bredd istället för det normala som är mellan 5,5 och sex meter.
Turligt nog ansågs det vara för drastiskt men att man ens kommer på tanken undra om den som kom på fick fel svampar i maten
Nästan så man tror norran skulle ha lagt upp det 1:a april iställetDet lät överlag som väldigt märkliga förslag
Jag har hittat en bil jag vill ha!
En nyare Passat än den vi har idag.Vad är det för bil då?
Fråga: Har en öppnad flaska vitt vin, kan ej ha den i kyl utan den står i rummet som ligger runt 30 grader konstant. Hur länge håller den? Det vore ju trevligt om jag kunde ta ett glas på fredag efter jobbet
30 års åldern för med sig en hel radda med nya problem....
Det enda jag kan säga är att du bör sniffa på den.
30 grader för öppnat vin är rätt varmt.
Du får nog börja snutta på den och köpa en ny flaska tills på fredag. Man kan inte spara på vin
Jag är så trött på kollegor på intriger, på jävla skit hormoner som går banans och vill helst bara gå och bryta ihop och lägga mig i ett dike och dö för tillfället. Så jävla pinsamt och förnedrande
Men nej, jag tar en fem minuter på jobbet och har satt mig på filten med vovvan i knät och gråter skvätt innan jag rycker upp mig och går genom resten av passet med ett leende på läpparna igen. I kväll blir det vin kan jag lova. Ledig i två dagar sen. Väldigt välbehövligt.
Jag är så trött på kollegor på intriger, på jävla skit hormoner som går banans och vill helst bara gå och bryta ihop och lägga mig i ett dike och dö för tillfället. Så jävla pinsamt och förnedrande
Men nej, jag tar en fem minuter på jobbet och har satt mig på filten med vovvan i knät och gråter skvätt innan jag rycker upp mig och går genom resten av passet med ett leende på läpparna igen. I kväll blir det vin kan jag lova. Ledig i två dagar sen. Väldigt välbehövligt.