Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gräsligt sugen på chokladbollar. Men eftersom jag är sämst på att träna just nu går jag nog bita ihop och överleva utan. :arghh:

Har ätit frukost och är fortfarande hungrig :/ eller egentligen mest sugen på sötsaker tror jag.

Har upptäckt nyligen att jag behöver mer protein till frukost än jag ätit tidigare för att bli riktigt mätt.
Så nu försöker jag alltid se till få i mig lite extra och nu klarar jag mig väldigt mycket längre till nästa måltid :)

@cewe jag är ju tjock och har konstig hunger/mättnadskänsla så det är nog bara en hungrig dag helt enkelt. Inte varit hungrig senaste dagarna så då brukar det bli såhär :)

Träffade på en ungkatt i byn på promenaden. Okastrerad och superkelen. Enligt rykten hemlös. Ska höra med de boende i huset där han håller till om det är deras, annars får vi lösa det på nåt vis.
En liten eniro-sökning på adressen gav ett par namn och en sökning på fb gav träffar. Verkar som katten tillhör de i huset. Synd bara att den får gå okastrerad :meh:.
Mina pms-hormoner tål inte det, sitter och gråter och tycker synd om katten när det i själva verket kanske inte alls är synd om den.

Sitter instängd på lunchrummet på jobbet. Bröt ihop inför en kollega. När är det ok att gå hem egentligen? Jag har inte råd att gå hem egentligen men kan inte sluta gråta heller för tillfället. Chefen är inte här men gruppchefen.

Sitter instängd på lunchrummet på jobbet. Bröt ihop inför en kollega. När är det ok att gå hem egentligen? Jag har inte råd att gå hem egentligen men kan inte sluta gråta heller för tillfället. Chefen är inte här men gruppchefen.
När man mår dåligt och inte kan sköta sitt jobb kan man sjukskriva sig. Utom i undantagsfall så behövs inte läkarintyg förrän dag 8.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 991
Senast: zassoo
·
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mål 2025
  • Äta rätt saker, vad då?
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Annonsera mera hundar 2