Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ätit frukost och är fortfarande hungrig :/ eller egentligen mest sugen på sötsaker tror jag.
@cewe åt omelett på 4 ägg så borde fått tillräckligt funderar dock på att äta propud istället för choklad
En liten eniro-sökning på adressen gav ett par namn och en sökning på fb gav träffar. Verkar som katten tillhör de i huset. Synd bara att den får gå okastrerad .Träffade på en ungkatt i byn på promenaden. Okastrerad och superkelen. Enligt rykten hemlös. Ska höra med de boende i huset där han håller till om det är deras, annars får vi lösa det på nåt vis.
När man mår dåligt och inte kan sköta sitt jobb kan man sjukskriva sig. Utom i undantagsfall så behövs inte läkarintyg förrän dag 8.Sitter instängd på lunchrummet på jobbet. Bröt ihop inför en kollega. När är det ok att gå hem egentligen? Jag har inte råd att gå hem egentligen men kan inte sluta gråta heller för tillfället. Chefen är inte här men gruppchefen.
*kram*Sitter instängd på lunchrummet på jobbet. Bröt ihop inför en kollega. När är det ok att gå hem egentligen? Jag har inte råd att gå hem egentligen men kan inte sluta gråta heller för tillfället. Chefen är inte här men gruppchefen.
Inga läkarintyg behövs här. Jag har mest svårt att avgöra var gränsen går för att det ska vara okej att gå hem....När man mår dåligt och inte kan sköta sitt jobb kan man sjukskriva sig. Utom i undantagsfall så behövs inte läkarintyg förrän dag 8.
Jag har inte träffat gruppchefen än i dag så hon vet nog inte.*kram*
Vet gruppchefen om hur dåligt du mår? Säger inte hen något? Hen har ju ansvar för ditt välmående ckså
Det är ok att gå hem i ditt lägeInga läkarintyg behövs här. Jag har mest svårt att avgöra var gränsen går för att det ska vara okej att gå hem....
Inga läkarintyg behövs här. Jag har mest svårt att avgöra var gränsen går för att det ska vara okej att gå hem....