Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jahapp då var det gjort
Riktigt vidrig upplevelse och läkaren skällde konstant på att ja var för spänd och inte andades lugnt. Sluta flåsa! Jomenvisst skitenkelt när man är skräckslagen.
och så bättrade sköterskan på det efteråt genom att meddela att hon inte visste om jag skulle se bättre eller kanske behöva starkare glasögon. Fan - operera ögat och behöva starkare glasögon efteråt. Känns som ett nerköp. Allt beror på vilken lins läkaren ville sätta in. Och det verkar vara hemligt.
ska sova i bilen en stund och sedan ska en sur tant puttra hemåt

Jahapp då var det gjort
Riktigt vidrig upplevelse och läkaren skällde konstant på att ja var för spänd och inte andades lugnt. Sluta flåsa! Jomenvisst skitenkelt när man är skräckslagen.
och så bättrade sköterskan på det efteråt genom att meddela att hon inte visste om jag skulle se bättre eller kanske behöva starkare glasögon. Fan - operera ögat och behöva starkare glasögon efteråt. Känns som ett nerköp. Allt beror på vilken lins läkaren ville sätta in. Och det verkar vara hemligt.
ska sova i bilen en stund och sedan ska en sur tant puttra hemåt
Pusspårej! :heart:heart:heart

Bokfört ett gäng kvitton, betalat en faktura och beställt nya saker från stället för den nyss nämnda fakturan. Insåg nämligen att jag bara hade ett magnetlås kvar till väskor och jag har en beställning på två stycken :p Så beställde 20 st när jag ändå höll på, så har jag till framtida väskor. Nu ska jag äta frukost.

Sovmorgon idag med tillhörande slösurf. Nu mullrar det i magen så jag ska nog ordna med frukost. Äggröra skulle vara gott. Kanske rostat bröd till.

Kollat igenom arbetsförmedlingens jobb. Sen den 15e hittade jag ett jobb jag sökte, extra medarbetare på TGR i Borlänge :meh: Bara en massa tjänster inom sjukvård, telefonförsäljare/dörrförsäljare och chefer hit och dit.

Hoppsan, jag erbjöd mig visst att vara med i en undersökning... :D Några studenter på universitetet sökte folk till sin uppsats och jag ställde upp eftersom jag passade in i målgruppen. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va...
2
Svar
32
· Visningar
1 736
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska...
2
Svar
30
· Visningar
1 131
Senast: escodobe
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 841
Hemmet Det finns ett utrymme på ovanvåningen av trappen i sommarstugan som fungerat som extrasäng/skrymsle under taket. Nu börjar taket behöva...
Svar
7
· Visningar
475

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka