Tur att vi har tempo i storå dåTempo i Lindesberg brinner ner.
Usch aldrig kul när saker brinner
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tur att vi har tempo i storå dåTempo i Lindesberg brinner ner.
Nu MÅSTE jag gå och lägga mig. Ska upp förfärligt tidigt imorgon för att vara på sjukhuset före tuppen. Ska göra starroperationen imorgon.
Nervöst
Jag ljög o läste dåligt,det är tempo i Frövi som brinnerTur att vi har tempo i storå då
Usch aldrig kul när saker brinner
Jag är antingen blind eller blond för jag hittar den inte,hilfe please!Ja gör det! adressen till butiken står i/på min profil.
Blind! För jag är blond och jag hittade denJag är antingen blind eller blond för jag hittar den inte,hilfe please!
Lycka till idag @tanten
Själv har jag legat vaken sen före 04, försökt somna om utan någon framgång och nu ska jag gå och väcka barnen... Kul nästan jämt... Tur att det inte är några aktiviteter ikväll så jag kan gå och lägga mig tidigt istället!
Nu buss nr 2Sitter på bussen som vanligt
Just nu känns det som om det var 2004 jag sov senast eller åtminstone april... Jag tror att jag ska ta mig en power nap så jag kanske fungerar resten av dagen.Forst laste jag 2004 Sedan fick jag till April i huvudet Kanske lite langre an du tankt.