Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lycka till!Nu MÅSTE jag gå och lägga mig. Ska upp förfärligt tidigt imorgon för att vara på sjukhuset före tuppen. Ska göra starroperationen imorgon.
Nervöst
Kan du sluta med Tramadol så snälla gör det.Vad är det? Skulle behöva byta ut mina citodon eller komplettera. Och sen kan jag ju ff inte äta dom där bläääääääääääääääiga tramadolen eller vad dom nu heter..
Vad har du för besvär om man får frågaMig kastar dom olika droger på , jag kan nästan föda alla drogmissbrukar på plattan i en vecka ,tror parafelx kan vara något för mig, ringer vc i morgon
Behöver inte sluta med det,då jag aldrig börjat Tog en o blev sjuk som en hund.Kan du sluta med Tramadol så snälla gör det.
Dubbla diskbråck o ischias.Vad har du för besvär om man får fråga
Varför förresten ?Kan du sluta med Tramadol så snälla gör det.
Kan du länka i ett PM??Jag har företag Har en webbutik där jag säljer trädgårdsdekorationer, inredning och sen då mina sydda alster som grytlappar och väskor
Lycka till i morgon/idagNu MÅSTE jag gå och lägga mig. Ska upp förfärligt tidigt imorgon för att vara på sjukhuset före tuppen. Ska göra starroperationen imorgon.
Nervöst
Låter inte alls sköntDubbla diskbråck o ischias.
Just för att man blir sjuk av dom. Det är djävulens påfundKan du länka i ett PM??
Åh, jag trodde att det "bara" var sygrejerna får ta en titt!Jag har företag Har en webbutik där jag säljer trädgårdsdekorationer, inredning och sen då mina sydda alster som grytlappar och väskor
Oj vad har hänt@Sonic76 Du har just fått en affär mindre att handla i i natt.
Tempo i Lindesberg brinner ner.Oj vad har hänt
Ja gör det! adressen till butiken står i/på min profil.Åh, jag trodde att det "bara" var sygrejerna får ta en titt!