Vad i hela friden gör vi? Del XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
@ainasoja: Särbon är en sådan där som djur gillar, jag brukar säga att om jag skaffade en arabhäst skulle den tycka mer om honom! :cautious: :D

Det bästa var när han träffade en stöddis med en sååå tuff dobbis som minsann var en enmanshund. Särbon sa kom hit och hunden studsade glatt till honom och lyssnade inte på ägaren när han kallade på hunden :rofl:

Som provanställd har jag för mig att man har 2 veckors uppsägningstid.. Och jag skulle bli väldigt förvånad om de kan sparka ut dig på dagen utan betalt.

På mitt anställningsbeslut står en månads uppsägningstid, provanställning som övergår i en tillsvidare när beslutet löper ut om ej annat avtalats innan.

Har målat i min målarbok nästan hela dagen. Nu hotar min rygg med uppsägning. Jag hoppas att jag kom ihåg att lägga plattan på laddning i morses :rofl:

Fortsätter mitt Criminal Minds-maraton och dricker cider. Kan hända att det inte är helt nyttigt, vettigt, förnuftigt etc men det skiter jag i. Jag har förlorat min älskade kisse och det gör ont. Särbon har som vanligt varit underbar och han är också ledsen, när pappa dog bestämde Tassa att särbon var hennes husse, basta! :love:
Du gör rätt i att skita i det just nu. Sorg måste få ta sin tid, även efter våra älskade djur.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Som trådstarten säger, vad tror du att du är ensam om att göra som ingen annan gör? (Sagt lite med glimten i ögat) Förklarar dig eller... 2
Svar
27
· Visningar
2 241
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 833
Senast: Inte_Ung
·
Fritid Jag fick semester i torsdags och har haft ganska fullt upp med att umgås med vänner och fixa i trädgården och med stugan. I dag ska... 2
Svar
30
· Visningar
1 199
Senast: escodobe
·
  • Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 864
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka