Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KramUpp men känner mig som om jag åkt igenom en mangel. Har mot alla odds lyckats sova lite. Tur jag ska till naprapaten snart, hjärnan är inte redo att ta in en massa fakta ännu så det får bli när jag kommit hem igen.
Har väntat på en duns i sängen och en blöt nos i ansiktet hela natten
WTF!!Tempo i Lindesberg brinner ner.
Jag ljög o läste dåligt,det är tempo i Frövi som brinner
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article23555824.ab
Unga mödrar?Hoppsan, jag erbjöd mig visst att vara med i en undersökning... Några studenter på universitetet sökte folk till sin uppsats och jag ställde upp eftersom jag passade in i målgruppen.
Klokt beslut. Ta hand om digÄr hemma. Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält flera gånger om.
Fast det är ju en ärflig gensjukdom,som är MYCKET ovanlig (finns typ 10-20 fall i Sverige) så NEJ!!Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln
Nää, fy så jobbigt!Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln
Nej, det är det inte. Man kan få det efter trauma också, på den aktuella platsen där det inträffade. Det är alltså inte samma sak som sjukdomen.Fast det är ju en ärflig gensjukdom,som är MYCKET ovanlig (finns typ 10-20 fall i Sverige) så NEJ!!