Man kan få förbening i muskel efter muskelbristning också (i det här falllet orsakad av hundbett )Fast det är ju en ärflig gensjukdom,som är MYCKET ovanlig (finns typ 10-20 fall i Sverige) så NEJ!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man kan få förbening i muskel efter muskelbristning också (i det här falllet orsakad av hundbett )Fast det är ju en ärflig gensjukdom,som är MYCKET ovanlig (finns typ 10-20 fall i Sverige) så NEJ!!
Är hemma. Känns som om jag blivit överkörd av en ångvält flera gånger om.
Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln
"Om du tror att du är ung fast du är lastgammal så söker vi dig" Det hade nog varit ännu roligare än vad jag faktiskt svarade på, de sökte jägare.Unga mödrar?
Måste göra ett antal övningar i tre veckor innan återbesök, om det fortfarande inte blir bättre då så skickas jag vidare för utredning.Men skräp då! Se till att få en läkartid för att få det bekräftat och smäll sedan till ditt försäkringsbolag för ordentlig ersättning. Flera här på Buke har ju bråkat med försäkringsbolag angående personskador och faktiskt fått mer i ersättning.
Förstår att det inte känns roligt
Men vad är det för kassa post-its du hittat? Jag har prövat både billigare varianter och originalet, alla utom biltemas sitter kvarDrömmer om post-its som faktiskt fäster. Jag har aldrig lyckats få en post-it att sitta uppe i mer än tio minuter...
Mår dåligt över att mamma ska åka iväg två veckor.. de är hon som får mig att klara mig igenom dagarna
Måste göra ett antal övningar i tre veckor innan återbesök, om det fortfarande inte blir bättre då så skickas jag vidare för utredning.
Försäkringsbolaget vet om att jag står under fortsatt vård, så jag ska höra av mig när jag är färdigbehandlad
Jahapp då var det gjort
Riktigt vidrig upplevelse och läkaren skällde konstant på att ja var för spänd och inte andades lugnt. Sluta flåsa! Jomenvisst skitenkelt när man är skräckslagen.
och så bättrade sköterskan på det efteråt genom att meddela att hon inte visste om jag skulle se bättre eller kanske behöva starkare glasögon. Fan - operera ögat och behöva starkare glasögon efteråt. Känns som ett nerköp. Allt beror på vilken lins läkaren ville sätta in. Och det verkar vara hemligt.
ska sova i bilen en stund och sedan ska en sur tant puttra hemåt
Tänkte göra det i samband med nästa återbesök, beroende på vad som sägs dåSkicka in alla misstankar om försämringar!
Jag försökte få ut från försäkringen för min ryggskada när jag tippade med lastbilen men det gick inte då det tog ett tag för mig att bli riktigt dålig och dom sa att jag inte kunde bevisa att det var därför fast ja var till läkare direkt efter olyckan och jag klagade på smärtor i nacken och länden och det satt fortfarande glasbitar på båda ställena .Det var upp till mig att bevisa att skadan i min rygg kom just från olyckan och inte en normal förslitning .5 diskbråk jo tjena !Men skräp då! Se till att få en läkartid för att få det bekräftat och smäll sedan till ditt försäkringsbolag för ordentlig ersättning. Flera här på Buke har ju bråkat med försäkringsbolag angående personskador och faktiskt fått mer i ersättning.
Förstår att det inte känns roligt
Tänkte göra det i samband med nästa återbesök, beroende på vad som sägs då