Dom är less på mina samtalFör din egen skull bör du göra det nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dom är less på mina samtalFör din egen skull bör du göra det nu.
Men vad är det för kassa post-its du hittat? Jag har prövat både billigare varianter och originalet, alla utom biltemas sitter kvar
Köttbullar/pannbiffar, nikkalouktasoppa, pajJag måste tillaga 1,6kg nötfärs idag (sista förbrukningsdatum), men vad sjutton gör man med den?
Kan ju inte gärna äta bara köttfärssås resten av månaden..
Bra att de vill ha koll på dig! Du måste vara rädd om dig!Tempade mig och hade 37.8 trots 2 Alvedon 665 för 3 timmar sedan
Insåg då att jag kanske ska kolla upp vad sjutton jag fått
Pratade med 1177. När sköterskan hörde mina värden sa hon att jag skulle in omedelbart
Så akuten nästa då
Krya!Tempade mig och hade 37.8 trots 2 Alvedon 665 för 3 timmar sedan
Insåg då att jag kanske ska kolla upp vad sjutton jag fått
Pratade med 1177. När sköterskan hörde mina värden sa hon att jag skulle in omedelbart
Så akuten nästa då
Bra att de vill ha koll på dig! Du måste vara rädd om dig!
Nu är jag vaken igen. Gick och la mig när jag kom hem.Vilken märklig läkare! Jag hade varit som en fiolsträng
Vi får hålla tummarna för att det inte behövs starkare glasögon
Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln
Jag måste tillaga 1,6kg nötfärs idag (sista förbrukningsdatum), men vad sjutton gör man med den?
Kan ju inte gärna äta bara köttfärssås resten av månaden..
Det fick bli 7 hamburgare, och resten genomstekt och på väg in i frysenKöttbullar/pannbiffar, nikkalouktasoppa, paj
Frysa in?
Kom precis hem från sjukgymnasten med ett svintråkigt besked. Han misstänker att det blivit en förbening i muskeln