Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Du vet att det är söndag idag :idea:;)

Jo, men jag ska vara i stallet klockan 8. Det är jag som tar utsläpp och sådant idag, då jag vill rida i dagsljus någon gång. Det är bara hästägaren och jag som sköter allt så vi turas om att ta stallet, även om hon gör mest. Jag har nästan en halvtimmes resa till stallet så då är det bara att kliva upp i ottan. Ibland undrar jag varför jag rider för det tar så mycket tid. När jag väl kommer upp på hästryggen brukar jag bli påmind om varför jag gör det.

Haft en helg i Skåne hos farmor med mamma :heart Nu är vi på g hemåt men först en omväg förbi Ullared. Eftersom det bara är 15 mil dit från farmor och vi har betydligt längre från oss så kan vi lika gärna passa på :p Håller dock tummarna att vädret inte blir allt för jävligt att köra i sen... :nailbiting: Och frågan är vilket håll vi ska köra, via Mariestad eller via Jönköping-Mjölby...

Hästarna matade men inte utsläppta, de får stå inne och hålla vår ena som ska tävla sällskap en stund nu i snöstormen. Vi ska väl börja duscha och knoppa om ngn halvtimma, då får de andra gå ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 767
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 807
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka