Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Precis tömt min kompost i jordfabriken. Hoppas på bra resultat den här gången med! Brukar ha lite problem med att det är för blött i jorden, antar att den skulle behöva blandas upp med lite mer torv eller något annat luftigt. Men krukväxterna klagar inte!
@Marita73 Usch sommardäck i det här! Jag är så glad att vi bytte igår..
Jag är inte lika glad, har inga brodd till hästen och hästaffären var stängd igår så kunde inte köpa nyaDet snöstormade här igårbumpo is a happy bunny
![]()
Den blir godare om den får stå till sig![]()
Ta det väldigt väldigt lugnt!Kunde inte sova längre, de här jobbhelgerna är inte så roliga. Snön vräker ner så det blir ingen ridning idag tyvärr, vågar inte chansa med häst utan snösulor i mängder med kramsnö.
Jag ser inte alls fram mot att halka iväg till jobbet på mina sommardäck senare.
Jag tror att jag struntar i frukost och inväntar lunch istället![]()
Det gör du rätt i frukost är överskattatJag tror att jag struntar i frukost och inväntar lunch istället![]()
men gör att katternas vattenskål måste fyllas stup i ett.Bara i hallen och ena badrummetMen väldigt praktiskt när blöta skor ska torkas!
Mina vinterdäck är inlåsta på verkstaden så det är bara att bita ihop. Typiskt att det är jobbhelg men så funkar livet ibland.
![]()
![]()
Du är ju helt galen!![]()