Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kunde inte sova längre, de här jobbhelgerna är inte så roliga. Snön vräker ner så det blir ingen ridning idag tyvärr, vågar inte chansa med häst utan snösulor i mängder med kramsnö.
Jag ser inte alls fram mot att halka iväg till jobbet på mina sommardäck senare.

Precis tömt min kompost i jordfabriken. Hoppas på bra resultat den här gången med! Brukar ha lite problem med att det är för blött i jorden, antar att den skulle behöva blandas upp med lite mer torv eller något annat luftigt. Men krukväxterna klagar inte!

@Marita73 Usch sommardäck i det här! Jag är så glad att vi bytte igår..

Precis tömt min kompost i jordfabriken. Hoppas på bra resultat den här gången med! Brukar ha lite problem med att det är för blött i jorden, antar att den skulle behöva blandas upp med lite mer torv eller något annat luftigt. Men krukväxterna klagar inte!

@Marita73 Usch sommardäck i det här! Jag är så glad att vi bytte igår..

Mina vinterdäck är inlåsta på verkstaden så det är bara att bita ihop. Typiskt att det är jobbhelg men så funkar livet ibland.

Kunde inte sova längre, de här jobbhelgerna är inte så roliga. Snön vräker ner så det blir ingen ridning idag tyvärr, vågar inte chansa med häst utan snösulor i mängder med kramsnö.
Jag ser inte alls fram mot att halka iväg till jobbet på mina sommardäck senare.
Ta det väldigt väldigt lugnt! :heart

Vaken men ligger i sängvärmen med paddan och surfar. Kanske dax att gå upp och sätta på te :up:

Här blåser det små :devil: men inget regn eller snö.

Ser ut genom fönstret på hästarna som rusar runt i hagen. Min häst är så vacker och rör sig helt :love:
(Om man gillar akhal tekén och dess karakteristiska flytande rörelsemönster vill säga ;))

Vad en hopp/dressyrryttare säger har jag ingen aning om :D

Hemma efter att ha varit på tävling, bra med tävlingar nära :D. Nu laddar jag för att åka tillbaka framåt eftermiddagen. Till sista klassen ägaren åkte till stallet med den första hästen och kommer tillbaka med den andra. Så idag är det lyx att vara hästskötare. Det var lite kaos det skulle ha varit 80 Starter men det blev 40 resten strök sig modet har varanat för oväder. Ja ja nu laddar vi för nästa klass i eftermiddag/kväll med att sitta hemma och dricka kaffe i värmen riktigt lyxigt

Hade lite ont i halsen när jag la mig men trodde att det skulle gå över under natten. Vaknade inatt med rinnsnuva.

Det har inte gått över. Vaknar alltså med fullt utvecklad förkylning. Villo inte . Orkar inte.

jag ska flytta stege, städa pannrum och skriva en hel massa text. Jätteroligt att skriva och vara skärpt när det är ett helt bomullspaket inklämt i huvudet.

Grrrrr

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 861
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 769
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 808
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka