Kör försiktigt! Jag lyssnar på radion och de pratar precis just nu om att det är galet halt och att alla ska ta det jättelugnt.Dags att halka hemåt med sommardäcken på. Natti tråden!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kör försiktigt! Jag lyssnar på radion och de pratar precis just nu om att det är galet halt och att alla ska ta det jättelugnt.Dags att halka hemåt med sommardäcken på. Natti tråden!
Kör försiktigt! Jag lyssnar på radion och de pratar precis just nu om att det är galet halt och att alla ska ta det jättelugnt.
Jag har just varit ute,grenar o skit överallt o kallt som attan.Vaknade av blåsten. Nu är det hopplöst att somna om.
Ta en kopp te o försök sova en stund tillDet är nog lika bra att gå upp för det lär inte bli mer sömn den här natten.
Jag måste ändå upp om en timme. Att göra te och dricka det kommer att ta en kvart av den timmen. Det är ingen idé. Då kan jag lika gärna gå upp och göra bokföring.Ta en kopp te o försök sova en stund till
Du vet att det är söndag idagJag måste ändå upp om en timme. Att göra te och dricka det kommer att ta en kvart av den timmen. Det är ingen idé. Då kan jag lika gärna gå upp och göra bokföring.
Du vet att det är söndag idag![]()
För säkerhets skull blandade jag ihop en dip. Bäst att vara förberedd om ifall jag blir sugen på chips senare![]()
Ikväll skulle jag behöva en kram. Trött, deppad till max, allting är kaos. Känner mig så ensam och misslyckad och att allt är hopplöst. Det enda ljuset är mitt älskade gos, Nikita. Jag vill inte mera.