Vad i hela friden gör vi del XL

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 019
  • Visningar Visningar 57 664
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det rimmar jävligt illa!
Nåt så grymt, så jäkla tröttsamt att hen tror att det bara är att låna av andra hela tiden. Människan har mycket högre lön än mig och har egentligen pengar, hen är så förbannat kass på att prioritera rätt bara. Har man räkningar och lån att betala kanske man inte ska resa runt och festa och ha sig hela sommaren istället :crazy:

@kolblakkur
Det är så pass liten summa att det bara skulle bli en kostnad för mig.
Speciellt eftersom personen redan har andra skulder där som sas blir högre prioriterade än min.

Kollega med dotter har varit här = full rulle! Därefter har vi kollat på avsnitt två och tre av Stjärnhoppningen och jag har snackat i telefon med ytterligare en kollega.
Strax dags för barnet att sova. Jag önskar att jag var sugen på chips men det är jag inte riktigt :(

Är på orimligt bra humör! Dricker rödvin, inväntar besök från mamma! Har till och med dammsugit under kuddarna i soffan. Hände väl senast typ 1995 :angel: Messat lite med chefen och har bjudit granntanten på middag! Orimligt nöjd helt enkelt.

Är på orimligt bra humör! Dricker rödvin, inväntar besök från mamma! Har till och med dammsugit under kuddarna i soffan. Hände väl senast typ 1995 :angel: Messat lite med chefen och har bjudit granntanten på middag! Orimligt nöjd helt enkelt.
Är det inte sånt man har städhjälp för? :confused:

Letar dieselpumpar. Verkar finnas för 3500-15000kr. De renoverade är alltså överkomliga. Tur det. Ny är bara fånigt :p

Konstig dag men verkar sluta bra.

Min unghund vill nog flytta till dig. Hon tycker att det är för varmt här nu när jag drog upp värmen på elementet... (Äldre hunden ligger och lutar sig mot elementet...)

Jag har faktiskt ett element igång ;) Hade satt igång golvvärmen i hallen men det blev för varmt. På övervåningen är värmen fortfarande inte igång. Det var den iofs inte på hela förra vintern :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
68 859
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla... 2
Svar
29
· Visningar
1 321
Senast: MiniLi
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
15 762
Senast: qitis
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 807
Senast: Tonto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka