Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nåt så grymt, så jäkla tröttsamt att hen tror att det bara är att låna av andra hela tiden. Människan har mycket högre lön än mig och har egentligen pengar, hen är så förbannat kass på att prioritera rätt bara. Har man räkningar och lån att betala kanske man inte ska resa runt och festa och ha sig hela sommaren iställetDet rimmar jävligt illa!
Hittar ingen som villDu har inte någon vän/bekant/klasskamrat som kan läsa igenom? Annars: skicka in och hoppas på det bästa![]()
Om du skriver här vad det handlar om så kanske någon klok bukefalist kan hjälpa till?Hittar ingen som vill![]()
Jag sitter i köket äter min middag och surar....
Ska strax gå ut och natta hästarna. Lite roligt då
Min unghund vill nog flytta till dig. Hon tycker att det är för varmt här nu när jag drog upp värmen på elementet... (Äldre hunden ligger och lutar sig mot elementet...)Barnet och hunden har parkerat i soffan intill mig. Jag är varm så är glad att ha en soffa för mig själv![]()
Är det inte sånt man har städhjälp för?Är på orimligt bra humör! Dricker rödvin, inväntar besök från mamma! Har till och med dammsugit under kuddarna i soffan. Hände väl senast typ 1995Messat lite med chefen och har bjudit granntanten på middag! Orimligt nöjd helt enkelt.
Är det inte sånt man har städhjälp för?![]()
Min unghund vill nog flytta till dig. Hon tycker att det är för varmt här nu när jag drog upp värmen på elementet... (Äldre hunden ligger och lutar sig mot elementet...)