Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är ganska nöjd att jag tankade igår när det var 10.90 kr/L än idag när det är 12.20 kr/L :p

Kom precis hem. Vart och fyllt på busskortet så jag kan åka till karln ikväll, och så jag tar mig till kastrup imorgon. Kastat lite insamling med :up:

Jag hade nog hellre haft sex med någon som tycker jag är vacker när jag är påklädd med :meh:
Har i och för sig hört att jag både är vacker och underbar tidigare (med kläder på) av samma kille, men idag tog det priset. Själv tycker jag att jag är vackrast när jag har kläder på och döljer min fula kropp, så att höra det blev lite udda för min del, jag trodde inte mina utstickande synliga höftben och benighet var speciellt vacker. Jag ligger och väger på gränsen till undervikt på BMI-skalan... så lite udda ja...

Jag och min vän/extra mor kom till slutsatsen att jag nog har en smygande "chest infection", har problem med andningen, hjärtklappning, yrsel och orkar knappt ta mig upp för världens minsta backar idag, håller på och tappar rösten och varit astrött i flera dagar :( Har varit på antibiotika i två månader (och kommer vara i fyra månader till) så det har nog hållit det lite under kontroll. Slutsatsen var dock att jag inte blivit störtförälskad, phew! För pöjken är nog en player och behöver hållas enbart för lekar.

Doktorn och immigration i morgon för att se vad som händer med sjukdom och visa.

Fast på morgonen ska jag på dejt på en av öarna på beachen :D Sen åker dejten till Bali :turd: (fast mest är det nog positivt så jag får jobb gjort).

Gissa vem som flyttar till Singapore i Februari dock :angel:

Jag sorterar tuschpennor. Vilka jag ska släpa med mig till Norge och vilka som får vara hemma. Japp, jag har så många så jag behöver sortera :angel: Funderar även på att sortera upp det i fler påsar dom jag ska ha med, så det blir lättare att hitta rätt färg är jag hänger på flygplatsen och väntar :rofl:

Uppdatering från värmen! Sovmorgon imorse, sen bad i havet på fm. Närmaste stranden är stenig men vi har badskor så det gör oss inget :) det är fantastiska stenformationer i ravinerna! Ska ta kort till @athena_arabians tänkte jag :D efter lunch blev det lite mulet så vi har häckat på rummet ett tag. Har balkong på baksidan, inte över poolen, vilket gör rummet lugnt och vilsamt. Utsikten över bergen är inte så illa heller!
Nu ska jag se om det finns något kul i de shops som finns i foajén på hotellet :)

Åh så typiskt, tydligen var det ett skämt att jag skulle få besök.. känns sådär rent ut sagt, speciellt när personen hade sagt det helt seriöst... hur ska jag då veta att den skämtade?? :(

Åh så typiskt, tydligen var det ett skämt att jag skulle få besök.. känns sådär rent ut sagt, speciellt när personen hade sagt det helt seriöst... hur ska jag då veta att den skämtade?? :(
Men vad elakt. Det är väl inte samma pucko som du haft ihop det med tidigare som betett sig så märkligt?

Men vad elakt. Det är väl inte samma pucko som du haft ihop det med tidigare som betett sig så märkligt?
Haft ihop det vet jag väl inte om jag vill kalla det, men det är han från jobbet.
Jag hade väl inte tänkt något särskilt mer än att två vänner äter en måltid ihop. Jag får en vag känsla att han inte kommer ihåg vad han säger, för tidigare idag när vi pratade så var det så seriöst och lät så bra. Nu huxflux var det ett skämt.... snacka om att vända kappan efter vinden...

Nu ska jag göra våfflor och äta dom själv, bara för att jag kan. :mad::mad::mad:

Haft ihop det vet jag väl inte om jag vill kalla det, men det är han från jobbet.
Jag hade väl inte tänkt något särskilt mer än att två vänner äter en måltid ihop. Jag får en vag känsla att han inte kommer ihåg vad han säger, för tidigare idag när vi pratade så var det så seriöst och lät så bra. Nu huxflux var det ett skämt.... snacka om att vända kappan efter vinden...

Nu ska jag göra våfflor och äta dom själv, bara för att jag kan. :mad::mad::mad:
Hur som, han är en idiot. En sån människa skulle jag inte ens vilja kalla vän, eller bjuda på middag. Du gör ju som du vill, men tror du mår bättre av att ha så lite som möjligt med honom att göra :heart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 520
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 291
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 256
Senast: Kruma
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 013

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka