Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är lite komplicerat men försöker i alla fall..Hur som, han är en idiot. En sån människa skulle jag inte ens vilja kalla vän, eller bjuda på middag. Du gör ju som du vill, men tror du mår bättre av att ha så lite som möjligt med honom att göra![]()
Ja då var det det då.....@Rie
Ref ditt inlägg i förra tråden om uppläggning av klänningar i jersey. Varför krångla med symaskin utan bruksanvisning när de enklaste och snyggaste är att sy upp för hand.
Har du sökt för det där...Jag sorterar tuschpennor. Vilka jag ska släpa med mig till Norge och vilka som får vara hemma. Japp, jag har så många så jag behöver sorteraFunderar även på att sortera upp det i fler påsar dom jag ska ha med, så det blir lättare att hitta rätt färg är jag hänger på flygplatsen och väntar
![]()
Tänt var det här
Tänt var det härnu 22grader men stigande
Amatör, 23,7 grader här och då är det ett tag sedan jag eldade
Seriöst, det har varit för varmt inne här så jag måste lugna ner mig lite. Det är ju inte -30 ute ännu![]()
Har lika varm som hos dig nu och har just bunkrat en ny vedhög,men håller med dig man behöver inte brassa på järnet.......![]()