Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tycker väldigt synd om mig själv. Har dragit ut en tand idag, vilket är en sån sak som står på min nära-döden-lista, tillsammans med giftormar och flygplanskrascher. Det hela var väldigt skräckblandat, jag grät under duken, men när de började bli klara kände jag mig väldigt lättad.

Jag får inte tugga, så jag äter Ben & Jerrys-glass:D

Blö blir så trött på mig själv
Skulle ju få besök men får världens ångest så sa att han inte skulle komma

@Rie
Ref ditt inlägg i förra tråden om uppläggning av klänningar i jersey. Varför krångla med symaskin utan bruksanvisning när de enklaste och snyggaste är att sy upp för hand.
Ja då var det det då.....
Kanske det blir så till slut. Snyggt blir det nog inte heller men kanske mindre dåligt än med symaskinen.
Lagt åt sidan nu tills dess att nästa il infinner sig.

Njuter av min nya kaffemugg på jobbet och känner mig som en kvinnlig version av Leif GW Persson

12393687_1535188663459770_446202538_n.jpg

Hm jag undrar om biblioteket går back på mig, lämnade fem böcker lånade nio... :angel: och då sorterade jag ut en del innan jag lånade som visserligen var intressanta men inte hörde till det jag ska skriva om. :D Sen har jag varit på ett litet möte med min blivande cotävlingsledare, vi kom ovanligt bra överens och insåg efter ett tag att båda var hästtjejer! :up: Jag känner mig helt lugn inför tävlingsdagen även om jag inser att jag kommer att vara helt slut efter... Sista matchen spelas kl 21... Sen ska vi få ut alla och städa efteråt :meh: Men vi kan åtminstone börja städa ur omklädningsrum vart efter lagen åker ut! :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 520
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 290
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 253
Senast: Kruma
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 012

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka