Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Härligt! Skönt för er! Inte ett dugg avisVi har 18 grader varmt nu innan solen gått upp. A sover, mormor barnvaktar och jag ska gå på Bodybalance![]()
Härligt! Skönt för er! Inte ett dugg avis....här har jag 18 grader kallt inne
![]()
Vissa har det bra hör jagJag kanske var lite överentusiastisk igen... men nu är det 24 grader här i kontoretkan dock har varit upp i 27 och vänt
![]()
Vissa har det bra hör jag
Jag hade nog inte klagat så mycket om jag inte satt här med feber, bihåleinflammation och en jävla migrän som gör att jag knappt kan röra mig utan att bryta ihop just nu. Just nu hade jag gärna haft varmare men vi haft problem med golvvärmen här (som är gratis för mig) och jag är för snål för att vrida upp elementet just nu. Jag saknar verkligen inte förra huset men jag saknar möjligheten att kunna elda faktiskt. Inte nog med att det gav massor med värme det är hög mysfaktor med på det. Det får nog bli ett litet krav i nästa hus
![]()
Tack jag jobbar på det!Elda är supermysigt
Hoppas du piggar på dig snart![]()
Du bodde lite mer norröver om jag inte minns fel va?*hutter* Det är kallt här, -14 på väggen och nästan -16 på termometern vid köksfönstret![]()
Du bodde lite mer norröver om jag inte minns fel va?
Jag hade det på känn, själv bor jag också i en köldhåla. Brukar alltid vara kallare här än vad det är runtom. Ska dock inte klaga på våra -3.Byhåla utanför Falun. Det är dessutom alltid kallare här än inne i Falun.
Jag hade det på känn, själv bor jag också i en köldhåla. Brukar alltid vara kallare här än vad det är runtom. Ska dock inte klaga på våra -3.![]()
Det där funderar jag på när det gäller minusgrader. Åt vilket håll sjunker respektive stiger tempen, verkar vara vissa som rör ihop det... tror det blivit varmare här också.Det har stigit till hela -13,2 på väggen nu![]()