Vad i hela friden gör vi? (Del XII)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag ska också försöka dra mig mot sängen. Tänk om man slapp sova. Hur gött skulle inte det vara. Kan komma på massor med saker jag skulle hinna göra då.

Tvingar i mig lite frukost och känner mig allmänt bläk idag. Lucia har legat i sängen mellan 4 när jag vaknade och 5.10 när jag steg upp.

Vaknat för andra gången (karln gick upp vid halv fem så vaknade då med ), hade gärna sovit mer, men är väl dags att gå upp så jag hinner göra det jag ska innan jag ska hitta till bussen och ta mig till Landskrona station och sen vidare till Kastrup.

Jag kanske var lite överentusiastisk igen... men nu är det 24 grader här i kontoret :up: kan dock har varit upp i 27 och vänt :o
Vissa har det bra hör jag :p
Jag hade nog inte klagat så mycket om jag inte satt här med feber, bihåleinflammation och en jävla migrän som gör att jag knappt kan röra mig utan att bryta ihop just nu :( . Just nu hade jag gärna haft varmare men vi haft problem med golvvärmen här (som är gratis för mig) och jag är för snål för att vrida upp elementet just nu. Jag saknar verkligen inte förra huset men jag saknar möjligheten att kunna elda faktiskt. Inte nog med att det gav massor med värme det är hög mysfaktor med på det. Det får nog bli ett litet krav i nästa hus ;)

Vissa har det bra hör jag :p
Jag hade nog inte klagat så mycket om jag inte satt här med feber, bihåleinflammation och en jävla migrän som gör att jag knappt kan röra mig utan att bryta ihop just nu :( . Just nu hade jag gärna haft varmare men vi haft problem med golvvärmen här (som är gratis för mig) och jag är för snål för att vrida upp elementet just nu. Jag saknar verkligen inte förra huset men jag saknar möjligheten att kunna elda faktiskt. Inte nog med att det gav massor med värme det är hög mysfaktor med på det. Det får nog bli ett litet krav i nästa hus ;)

Elda är supermysigt :up:

Hoppas du piggar på dig snart :)

Tur jag är skeptisk, ringde ett konstigt nummer nu på morgonkvisten med +235 som landsnummer, tydligen från Afrika, gick bara fram typ 2-3 signaler sen la de på... kändes väääldigt mysko.

idag är måendet inte på topp :down:
är inte gjord för att träffa nya människor ska alltid börja må dåligt några dagar före och och efter och få ångest :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på... 99 100 101
Svar
2 006
· Visningar
68 522
Senast: Mineur
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 293
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 264
Senast: Kruma
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 015

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tuggbensfavoriter
  • Akvarietråden V
  • Alternativ till försäkring

Hästrelaterat

Tillbaka