Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har i och för sig hört att jag både är vacker och underbar tidigare (med kläder på) av samma kille, men idag tog det priset. Själv tycker jag att jag är vackrast när jag har kläder på och döljer min fula kropp, så att höra det blev lite udda för min del, jag trodde inte mina utstickande synliga höftben och benighet var speciellt vacker. Jag ligger och väger på gränsen till undervikt på BMI-skalan... så lite udda ja...Jag hade nog hellre haft sex med någon som tycker jag är vacker när jag är påklädd med![]()
Blev våfflor för mig till lunchHm, mat, skulle göra våfflor men så fick jag höra att jag eventuellt skulle få besök så sparar våfflorna till ikväll, kanske man slipper äta själv.![]()
Jag skulle egentligen gjort det till lunch här också, men så fick jag reda på att jag ev ska få besök och då sparade jag det lite. Kommer inte besöket kan jag äta det ändå.Blev våfflor för mig till lunch![]()
Åh så typiskt, tydligen var det ett skämt att jag skulle få besök.. känns sådär rent ut sagt, speciellt när personen hade sagt det helt seriöst... hur ska jag då veta att den skämtade??![]()
Ja, det tyckte jag också.. förvisso var det inte helt säkert att den skulle komma, men att säga att det var ett skämt var ju rätt lågt... borde ha vetat bättre...Men va taskigt![]()
Men vad elakt. Det är väl inte samma pucko som du haft ihop det med tidigare som betett sig så märkligt?Åh så typiskt, tydligen var det ett skämt att jag skulle få besök.. känns sådär rent ut sagt, speciellt när personen hade sagt det helt seriöst... hur ska jag då veta att den skämtade??![]()
Haft ihop det vet jag väl inte om jag vill kalla det, men det är han från jobbet.Men vad elakt. Det är väl inte samma pucko som du haft ihop det med tidigare som betett sig så märkligt?
Hur som, han är en idiot. En sån människa skulle jag inte ens vilja kalla vän, eller bjuda på middag. Du gör ju som du vill, men tror du mår bättre av att ha så lite som möjligt med honom att göraHaft ihop det vet jag väl inte om jag vill kalla det, men det är han från jobbet.
Jag hade väl inte tänkt något särskilt mer än att två vänner äter en måltid ihop. Jag får en vag känsla att han inte kommer ihåg vad han säger, för tidigare idag när vi pratade så var det så seriöst och lät så bra. Nu huxflux var det ett skämt.... snacka om att vända kappan efter vinden...
Nu ska jag göra våfflor och äta dom själv, bara för att jag kan.![]()