Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har skottat hela jävla gården och infarten. Hela. Jävla. Gården.
Det var lika bra att göra det eftersom det var lätt puder och det ska komma mer de närmaste dagarna (flistrar hela tiden nu och har gjort det i många timmar).
När jag läser det här och om hur ni kämpar med ved och eldning är jag så glad att jag bor i lägenhet! Varmt och skönt utan ansträngning och ingen snö vi behöver skotta (mer än från bilen möjligtvis).
Jag kommer säkert skriva annat när det är sommar sen med just nu är det så skönt!
Absolut men gå ut och grilla, släppa ut hunden, lägga sig i solstolen utan planering det skulle jag vilja ha på sommaren!Sommar= klippa gräs, trimma häcken, kupa potatisen, kapa veden, såga den, kratta gräsmatta och ta hand om typ målning mm
Nä nog är lägenhet ganska skönt att leva i ändå...
När jag läser det här och om hur ni kämpar med ved och eldning är jag så glad att jag bor i lägenhet! Varmt och skönt utan ansträngning och ingen snö vi behöver skotta (mer än från bilen möjligtvis).
Jag kommer säkert skriva annat när det är sommar sen med just nu är det så skönt!
Absolut men gå ut och grilla, släppa ut hunden, lägga sig i solstolen utan planering det skulle jag vilja ha på sommaren!
Sommar= klippa gräs, trimma häcken, kupa potatisen, kapa veden, såga den, kratta gräsmatta och ta hand om typ målning mm
Nä nog är lägenhet ganska skönt att leva i ändå...
Trimma häcken, kupa potatisen och kratta gräsmattan?! Vad är det?
Jag är en rätt slö husägare plus att jag skulle faktiskt dö inombords av att bo i lägenhet.
Ainasoja= kupat mandelpotatis hela sitt liv, inga små potatisland.... modell gigantiska för att potatisen skulle räcka hela vintern, behöver jag skriva att det aldrig äts mandelpotatis hemma hos mig? Äckligaste potatisen som finns!
Jag älskar mandelpotatis men det löser sig genom att svärföräldrarna odlar
Vi har inte haft potatisland här sedan jag var liten eftersom vi fick in potatiskräfta. Nu skulle det aldrig falla mig in att plöja upp en del av åkern och odla potatis, lantbruket jag jobbade på en gång i tiden har utmärkt potatis och är man ensam blir det verkligen inte dyrt att köpa (den är ekologisk dessutom).
Vi gjorde klädrensning efter semestern. Ungen fick typ bara 3 jeans och fem leggings kvar i byxvägSovmorgon, mathandling, event på "min" nagelsalong och matlagning. Nu äter vi tacos och ser på skidskytte. Därefter ska vi rensa dotterns klädbyråer och möblera om på hennes rum
Vi gjorde klädrensning efter semestern. Ungen fick typ bara 3 jeans och fem leggings kvar i byxväg
Ska gå på barnkalas. Stärkte mig just med ett glas cava för att orka ta mig igenom detta. Kaos
Haha, jag har ju ärvt så himla mycket så jag shoppar knappt nåt. Men nu börjar det ärvda vara för slitet så det blir tomt i garderobenMathilde har så mycket kläder att byråerna inte går att stänga om alla kläder ligger där Räknar med att kunna sortera ut rätt mycket.
Äh behandla dom som din hund så blir allt bra