Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
"Gå och lägg dig!"
Funkar det på barn också menar du?
Jag har en väldigt väluppfostrad hund. Har glömt bort att hon finns flertalet ggr. En gång somnade hon på en stol på fashionweek och en gång glömde jag henne i cykelkorgen när jag ställde cykeln i cykelstället och gick in i lägenheten.
Öhmmm ok ni fattar varför jag ej har några barn
På väg hem från farmor. Har karln med mig så han har fått träffa farmor för första gången vart på en liten promenad också, karln är ju frilufsintresserad så han släpade ut mig i snön. Japp vi har snö här nere i Skåne med var nog 1.5 2 dm tösnö där vi gick vid skäralid. Jobbigt men fint. Har Urkass kondis verkligen
Ja det funkar! Sitt fint, vacker tass, gå fot och sluta tigga är också bra kommandon att kunna!
Sitter med hunden och väntar på tur hos vet. Vovven har lyckats sticka sig i ögat på sitt tuggben..
Haha jaa iof men då gäller det ju att karln håller ut och ökar kondisen ocksåNu när du skaffat dig en karl kan du träna upp kondisen på sätt som är rätt OK
Haha jaa iof men då gäller det ju att karln håller ut och ökar kondisen också
Haha jaa iof men då gäller det ju att karln håller ut och ökar kondisen också
Men aj. Hur lyckades hon med det? Hoppas det inte blev nån större skada.Sitter med hunden och väntar på tur hos vet. Vovven har lyckats sticka sig i ögat på sitt tuggben..
Första tanken - jävligt begåvat!Sitter med hunden och väntar på tur hos vet. Vovven har lyckats sticka sig i ögat på sitt tuggben..
Äh han kan ju ligga stilla när du ska träna
Men aj. Hur lyckades hon med det? Hoppas det inte blev nån större skada.
Han behöver egentligen träna mer än mig, han ska göra Vasaloppet och är inte helt i form för det (jag tror han kommer avlida när han ska klara av 9 mil på skidor )Äh han kan ju ligga stilla när du ska träna