Han behöver egentligen träna mer än mig, han ska göra Vasaloppet och är inte helt i form för det (jag tror han kommer avlida när han ska klara av 9 mil på skidor )
Ojoj bäst att du offrar dig då så han överlever Vasaloppet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han behöver egentligen träna mer än mig, han ska göra Vasaloppet och är inte helt i form för det (jag tror han kommer avlida när han ska klara av 9 mil på skidor )
NanoteknikJag älskar snön. Behöver inte skotta värst mycket, bara direkt utanför dörren och framför garagedörren. Hästen är ren när nanoteknik plockar honom från hagen. Och världen är vit och vacker.
Hästen har i alla fall fått röra lite på sig idag. Passade på att longera en sväng medans tonåringen och hennes kompis tolkade efter ett av russen.
Nanoteknik
Autocorrect?
Ska fixa sånaSäger också greppförstorare, lätt att sätta på olika pennor. Jag använder även y formade pennor att skriva med, underlättar mycket.
Nanoteknik
Autocorrect?
Ska fixa såna
Finns ju en massa varianter.
Saks kolla förresten så inte dottern har.
Är ju lärare så borde tänkt på det men hahahaha
To close to home
Här kremerar jag känsliga dokument från jobbet. Onödigt att ödsla ström på något som kan ge värme i pannan.Äter cheeze bollz och är irriterad över dokumentförstöraren som inte funkade mer än tre papper