Snart dags för sängen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag dricker öl! Och kollar på Futurama! Och lagar hästarnas täcken! Och surfar Buke!
Multitasking 2.0! Lite bättre än tidigare, och inte fan blir det mycket gjort. Jag har gjort en sovplats till katterna i garderoben, det är bra.
...
Jag är lite alkoholpåverkad tror jag minsann att jag är. Jorå, så är det.
Vill du ha en katt till i garderoben
Nää, just den här garderobplatsen är bara för en. Minstingen måste få vara lite ifred!
Vi har redan tre katter, det är mer än tillräckligt..
Det verkar ingå i katters beteenderepetoar att vara i vägen. Det är bara att lära sig koppla ihop vassa klor med avkoppling
Jag tycker inte att det är ett liv för ett hund att bara bli utsläppt på tomten, även när jag bodde i hus så fick hunden minst en promenad om dagen.
Jag tycker det är skönt att röra på sig även när det är kallt ute bara man klär sig vettigt så man slipper frysa. Men jag jobbar ju inte så jag får ingen annan motion än hundrastningarna på dagarna. För mig är hans sällskap ute rätt viktig, synd bara att han är så tjockskallig och inte vill jobba mer med huvudet och träna lydnad som jag vill. Han blir döv och äter inte godis då.....
Ikväll var vi ute 1 timme och hade turen att träffa på andra småhundar i rastgården på slutet av promenaden så nu kommer både matte och hund att sova gott i natt.
Kattupunktur är nyttigt. Hon försöker nog bara hjälpa till med ditt välbefinnandeVill du ha en katt till i garderoben ( jag kan inte göra fråegetecken helt plötsligt, tror mitt tangentbord supit till ).....
Hilda Hulda Olga Ellie Gunvor Karlsson eller vad sjutton hon nu ska heta kör race här hemma så jag inte kan göra min yoga.....Det vart inte så jävla rofyllt att ligga och andas på golvet när katten med sylvassa klor sprang över mig....