Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser bara enDen översta är ju skitsnygg! Den undre ser rätt b-ig ut däremot.
Hm, jag ser vå, både i tantens och mitt inlägg? Den övre är vit emalj med blåa kanter.Jag ser bara en![]()
Jag är ju van att bo lite spartanskt när jag är ute och far så finns det bara en sängplats är jag nöjd. Här är ett av mina tillhåll "någonstans i sverige" en bra bit under jord nere i ett berg.Min granne gjorde det när hon var yngre och hon träffade en backpacker, en dam i 70 årsåldern som gjorde så runt om i Europa när grannen var nere i Spanien sist. Denna damen hade alla sina grejer i ett förråd i Norge och så det hon behövde för resorna i en resväska. Hon hade inget fast hem alls.
Så det är nog inte omöjligt.
Snarare en krisgrupp.Hm, jag ser vå, både i tantens och mitt inlägg? Den övre är vit emalj med blåa kanter.
Bukemobbing av aprilmaj? Bör vi starta en stödgala?
Så det är hos dig man ska checka in på semestern?Hjälp, vad jag är bra på att göra svampomelett. Så dallrig och krämig
Förresten: En hotellinspektör (osäker på titeln dock) sa en gång att omeletten är en säker standardmätare på hotell. Ju godare omelett, desto bättre hotell.
Stödgala vore trevligt. Får jag önska artister?Hm, jag ser vå, både i tantens och mitt inlägg? Den övre är vit emalj med blåa kanter.
Bukemobbing av aprilmaj? Bör vi starta en stödgala?
Välkommen!Så det är hos dig man ska checka in på semestern?![]()
Bring it on!Stödgala vore trevligt. Får jag önska artister?
Man SKA vara glad åt det man är bra på men inte ledsen över det man inte kan eller inte är bra på, bara konstatera att "det där är inte min grej alls".Välkommen!
(Jag såg efteråt att det lät stöddigt. Jag var bara så GLAD att jag är bra på omelett
)
För att ära getterna kunde Göingeflickorna vara ett alternativBring it on!
Funderar på om jag ska komma ut ur garderoben i år,,,,,,,,,,eller om folk då börjar hata mig på allvar.
Givetvis!Stödgala vore trevligt. Får jag önska artister?
För att ära getterna kunde Göingeflickorna vara ett alternativ![]()
GetterFör att ära getterna kunde Göingeflickorna vara ett alternativ![]()
Ja alltså inte DEN "garderoben" för jag är inte bög utan "dumpstringsgarderoben". Jag har ju nu passerat den dagen jag slutade köpa mat med ett år och några dar och kommer definitivt att fortsätta "shoppa" ur containern bakom butikerna och hämta det jag behöver och som är gratis på andra ställen. Det kallas "friganism" tydligen och det finns ju dom som lever ett helt liv nästan i överflöd av bortkastade saker, har ett fint hem, fina kläder, lyxmat på bordet och skåpena fulla och ingenting har kostat en enda krona.
Den där hörde jag igår när jag lyssnade på ett program på webben om radio nord. Jag är ju så gammal att jag har minnen av den piratstationen. Det inte många vet är att jag dessutom drev en piratstation själv, men det är preskriberat vid det här laget.