R
Raderad medlem 68338
Har släntrat in på vinrelaterat möte med kvarterets bohemer. Dricker prosecco, kollar på kartor från bronsåldern och lyssnar på Chopin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kosse-abstinens. Jag ska bota den på måndag för då ska jag bygga om en foderdator så då kommer jag att träffa en hel hög nötter och då får dom finna sig i att bli kramade.
Förra stället jag bodde på ägde en stor gård jag jobbade på och en sommar tog jag hand om en lite vilsen nykalvad kviga som inte accepterade kalven, det löste sig med min hjälp och kvigan kom och gick lite som hon ville eftersom jag hade hela gården instängslad. Hon och kalven blev som stora hundar, mjölka kossan i köket för att göra pannkaka eller sockerkaka gjordes många gånger, hon var ju ändå bakom ryggen på mig var jag än var och hade kalven i släptåg. Rumsrena var dom också båda två inne hos mig.älskar kossor så himla mysiga
när jag var liten hade jag en "egen" kossa på en liten såndär gård man fick komma o kolla på olika lantdjur
sen vid vårt torp finns en hage med kossor som jag alltid gick till o mös med dom
Det är alltid trevligt att umgås med folk man klickar med, jag brukar sätta mig och vila med en kaffe på torget på bänken bland alla a-lagarna, det finns alltid en anledning till att det blivit som det blivit och jag har aldrig dömt någon.Har släntrat in på vinrelaterat möte med kvarterets bohemer. Dricker prosecco, kollar på kartor från bronsåldern och lyssnar på Chopin
Har nyss lagt mig i hängmattan (vadå "nattuggla ) och nu händer det igen, jag blir vaggad av "någon". En märklig känsla men inte ett dugg läskig, snarare tryggt att veta att detta liv inte är det enda och att allt slutar när vi dör.Är uppe för tidigt...
Låter som en äkta Dentaku-aktivitetSkriver morse på facebook.
Min granne gjorde det när hon var yngre och hon träffade en backpacker, en dam i 70 årsåldern som gjorde så runt om i Europa när grannen var nere i Spanien sist. Denna damen hade alla sina grejer i ett förråd i Norge och så det hon behövde för resorna i en resväska. Hon hade inget fast hem alls.Jag har en plan som jag inte vet om den är genomförbar. Om nåt år tänkte jag ta lite utlandssemester och då blir det Kanarieöarna. Planen är billigast möjliga resa, ca en månad lång, boende i nåt förråd eller liknande på nåt hotell och byte mot lite service och reparationer el. liknande. Undrar om nån gjort nåt liknande förut?
Den översta är ju skitsnygg! Den undre ser rätt b-ig ut däremot.kollar runt på nätet efter en vägghängd tvåkopp. Min nuvarande har blivt så förstörd och rostig att den måste ersättas. Inte så snyggt med ett hål i väggen ovanför tvättstället så jag vill ha en liknande.
Den här är inte så snygg men den enda som hittills sett ut att vara i vettig kvalitet
De flesta andra ser ut ungefär såhär - dvs som om de kommer att rosta sönder redan första veckan..