Jodå, jag är bättre! Hostar och snorar och är ju inte lika orkesfull liksom, men med cocillana vid behov så funkar jag hemma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jodå, jag är bättre! Hostar och snorar och är ju inte lika orkesfull liksom, men med cocillana vid behov så funkar jag hemma
Tittar också på SnövitSlöar med sambon i soffan. Äter lite plock, oliver,ost, frukt och tittar på Snövit.
Vad bra! Vi har tänkt se den i mellandagarna!Har varit och sett En man som heter Ove nu, och det var definitivt inte sista gången!De har verkligen lyckats med känslan i filmen och inget viktigt har utelämnats utan det var mest små detaljer.
Och då är ju jag ändå kinkig, jag som är ett stort Backman-fan och har läst boken flera ggr
![]()
Vi har just upptäckt varför katten inte kom och mötte oss vid dörren som hon brukar när vi varit iväg på släktfika ett par timmar, utan i stället låg och sov på kökssoffan. Någon har gnagt hål på paketet med kavelbulle och tuggat i sig hörnet på varenda en.![]()
Middagslur hos favvo-kossan (den busigaste och jävligaste av dom alla som jag fick överta mjölkningen på för att hon sparkade åt alla utom mig när hon hörde mig)Jag saknar också kossorna (ibland). Jag håller med dig @Sonic76, det är väldigt rogivande att mjölka. Även om man var sen med tex fodringen så gick det inte att stressa, det tog den tid det tog för varje ko att bli klar. Förmodligen en god lektion i mindfullness![]()
Sitter i den hyrda stuga som är mitt "hem" några månader, tittar på Sällskapsresan och äter pepparkakor med ädelost, ensam.
Det finns ingen bra tid för skilsmässor, men dagarna före jul är nog ändå sällsynt kass timing.
KramSitter i den hyrda stuga som är mitt "hem" några månader, tittar på Sällskapsresan och äter pepparkakor med ädelost, ensam.
Det finns ingen bra tid för skilsmässor, men dagarna före jul är nog ändå sällsynt kass timing.