@_husmusen_ jag blir sorgsen när jag läser om din jul. Förstår att du kan hantera det och är van men du borde inte behöva. Önskar dig bra dagar framöver. Ta hand om dig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lullar runt och gör inget produktivt. Tiden bara går...
Inser att jag i hjärnan måste byta ut "borde" mot "ska"....
*Jag ska baka matbröd så jag har frukost imorgon. Jag ska mangla en massa lakan och handdukar. Jag ska färga ögonbrynen. Jag ska sota pannan*
Plötsligt händer det
En god vän ringde och undrade om den här tanten vill gå med dem ut på annandagen. Dans och mat på närbelägna nöjespalatset. Jösses. Ska bli skitkul!
...frånsett att jag inte dansat styrdans på väldans många år. Senast jag försökte blev jag nobbad när jag bjöd upp.
(och jag måste duscha, färga ögonbrynen och putsa snyggskorna...)
Välventilerat är bra och elda är mysigt...Jag håller på att halvt frysa ihjäl fast det är varmt ute så jag måste elda
Mitt kära ruckel är inte så värst tätt så vinden blåser inte runt utan igenom nä, så illa är det inte men tillräckligt för att det ska märkas när det blåser som det gör nu (dvs småjävlar).
Det är välventilerat iaf
Själv har jag slagits med pannan, som till skillnad från mig inte tyckte att en brasa var en god idé. Inte ens torrt tidningspapper brann med någon större entusiasm.Jag håller på att halvt frysa ihjäl fast det är varmt ute så jag måste elda
Mitt kära ruckel är inte så värst tätt så vinden blåser inte runt utan igenom nä, så illa är det inte men tillräckligt för att det ska märkas när det blåser som det gör nu (dvs småjävlar).
Det är välventilerat iaf