Vad i hela friden gör vi? (Del XI)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har just diskat för hand efter min lilla trevliga dammiddag. Fick för mig när jag skulle duka att jag skulle använda den ärvda Rosentalh servicen och den böhmiska kristallen efter farfar och farmor och det blev så vackert med farmors egenhändigt vävda damastservetter. Alla tre tyckte både dukningen och maten.:d:love:

Det är inte så ofta nu för tiden att man dukar med damast, arvegods och kristall och när jag dukade av efteråt kom jag på varför. Ingenting kan diskas i maskin :banghead:. Men det var faktiskt värt besväret. Vi hade en jättetrevlig eftermiddag/tidig kväll:heart

Nu skall jag slappa lite och dricka resten av den vita glöggen.

Have a nice evening:heart

Några på området verkar ha fest, jag tycker dom är konstiga för det verkar som de sitter folk ute på en balkong... det är december och vi bor tametusan för nära norra polcirkeln för att det ska vara vettigt att vara ute mer än nödvändigt :eek:

Sitter vid datorn och äter glass efter att ha spenderat hela dagen med min ipad (känns det som). Jag har hittat ett bilspel till ipaden som är underbart :angel: Nu har jag köpt mig en Lamborghini Countach, för intjänade spelpengar, så snart ska jag köra ett race eller två med den :P Sur över att det inte går att köpa någon Aventador bara. Flera andra lambos finns, men inte min favorit.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 173
Senast: monster1
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 546
Senast: Jahaja
·
Skola & Jobb Som en uppdatering på gamla tråden, så blev jag "av med jobbet". Fick besked om detta idag, att jag inte fick en tillsvidareanställning...
Svar
19
· Visningar
3 235
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar